Flere natteranglere?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg er alltid sent ute! Nå pakker jeg til helgen. Snuppa skal til pappaen sin, og jeg skal til kjæresten. Jeg er student og pendler litt fram og tilbake. På søndag er det konfirmasjon til svogeren, og siden det er så nærme termin orket jeg ikke bruke penger på gravidkjole..

Har så masse i skapet, så tenkte det ville gå bra :P men ble visst en større utfordring enn jeg først tenkte. Håper all oppmerksomheten går til konfirmanten i helgen, og at ingen legger øye til den gravide hvalrossen :D

Ja sitter her i sofaen, ikke det spor trøtt, mens kjæresten ligger å snorker :P her går vi bare å venter på at noe skal skje. Kjæresten skal på jobb i morgen, mens jeg skal prøve å få vasket bilen, gjort litt husarbeid, og ja, finne konfirmasjonskjole som passer en hval. så en hvit stor på Lindex som jeg skal prøve å gå for, hvis jeg får den over magen ;) her er det bare 2-3 dager til termin, og vi venter og venter :)

Ja sitter her i sofaen, ikke det spor trøtt, mens kjæresten ligger å snorker :p her går vi bare å venter på at noe skal skje. Kjæresten skal på jobb i morgen, mens jeg skal prøve å få vasket bilen, gjort litt husarbeid, og ja, finne konfirmasjonskjole som passer en hval. så en hvit stor på Lindex som jeg skal prøve å gå for, hvis jeg får den over magen ;) her er det bare 2-3 dager til termin, og vi venter og venter :)

Konfirmasjon eller fødsel på deg da? :D 9 dager til termin her, og ser ikke ut som om det skjer så veldig mye her med det første iallefall :)

Jepp! Har snudd døgnet mitt så jeg er så vidt begynt å bli trøtt... sitter i sengen og lar småen få litt plass til å romstere seg ferdig på før jeg legger meg ned og moser han litt :-P

Etter å la lagt å snudd og vridd meg i sengen,har jeg no forflyttet meg inn på sofaen....
Nytter vist ikke å prøve å sove fortiden.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Etter å la lagt å snudd og vridd meg i sengen,har jeg no forflyttet meg inn på sofaen....