Flere natteranglere?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg er alltid sent ute! Nå pakker jeg til helgen. Snuppa skal til pappaen sin, og jeg skal til kjæresten. Jeg er student og pendler litt fram og tilbake. På søndag er det konfirmasjon til svogeren, og siden det er så nærme termin orket jeg ikke bruke penger på gravidkjole..

Har så masse i skapet, så tenkte det ville gå bra :P men ble visst en større utfordring enn jeg først tenkte. Håper all oppmerksomheten går til konfirmanten i helgen, og at ingen legger øye til den gravide hvalrossen :D

Ja sitter her i sofaen, ikke det spor trøtt, mens kjæresten ligger å snorker :P her går vi bare å venter på at noe skal skje. Kjæresten skal på jobb i morgen, mens jeg skal prøve å få vasket bilen, gjort litt husarbeid, og ja, finne konfirmasjonskjole som passer en hval. så en hvit stor på Lindex som jeg skal prøve å gå for, hvis jeg får den over magen ;) her er det bare 2-3 dager til termin, og vi venter og venter :)

Ja sitter her i sofaen, ikke det spor trøtt, mens kjæresten ligger å snorker :p her går vi bare å venter på at noe skal skje. Kjæresten skal på jobb i morgen, mens jeg skal prøve å få vasket bilen, gjort litt husarbeid, og ja, finne konfirmasjonskjole som passer en hval. så en hvit stor på Lindex som jeg skal prøve å gå for, hvis jeg får den over magen ;) her er det bare 2-3 dager til termin, og vi venter og venter :)

Konfirmasjon eller fødsel på deg da? :D 9 dager til termin her, og ser ikke ut som om det skjer så veldig mye her med det første iallefall :)

Jepp! Har snudd døgnet mitt så jeg er så vidt begynt å bli trøtt... sitter i sengen og lar småen få litt plass til å romstere seg ferdig på før jeg legger meg ned og moser han litt :-P

Etter å la lagt å snudd og vridd meg i sengen,har jeg no forflyttet meg inn på sofaen....
Nytter vist ikke å prøve å sove fortiden.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Etter å la lagt å snudd og vridd meg i sengen,har jeg no forflyttet meg inn på sofaen....
Nytter vist ikke å prøve å sove fortiden.....

Sitter her å er så trøtt som fy, men ho lille må ha mat. Liten hentydning til gulsot, så da blir det mat hver 3 time. Gjesp.

Sitter her å er så trøtt som fy, men ho lille må ha mat. Liten hentydning til gulsot, så da blir det mat hver 3 time. Gjesp.
Har noe å glede oss til:-)

Ja. Da har jeg sovet to timer. Var vel på tide å stå opp da ;) Nettene er så forferdelige :P Jeg blir helt gal. Orker snart ikke se på sengen engang!

Har noe å glede oss til:-)

Håper det snart skjer noe for dere her nå. Stakkars du har gått så lenge med vondt. Ingenting nytt?

To episoder av sex og singelliv på tv3. Yei! ;)

Håper det snart skjer noe for dere her nå. Stakkars du har gått så lenge med vondt. Ingenting nytt?
Tok seg opp i natt,var vonde og regelmessige ca 10min mellom,dabbet av i halv femtiden...
Blir nok overtid på meg denne gangen,alt jeg skal slite med i det siste svangerskapet:-(
Men heldigvis kommer det noe godt ut til slutt:-)

Her er lille våken og spreller som bare det mellom 20-02. Så det er ingen vits i å prøve å legge seg før, gjør bare vondt å ligge og jeg blir kjempeurolig og irritert. Hun har satt standarden allerede lille divaen ;)

Her er lille våken og spreller som bare det mellom 20-02. Så det er ingen vits i å prøve å legge seg før, gjør bare vondt å ligge og jeg blir kjempeurolig og irritert. Hun har satt standarden allerede lille divaen ;)
Har og er mye liv og røre,men som min mormor sier,mye liv i magen,rollig barn på utsiden:-)
Satser på det jeg:-)

det funket med denne tråden, for jeg tror jeg sovnet ganske så umiddelbart etter jeg skrev den tidligere posten :P

Etter 2,5t søvn og en laaaang dag i dag, så bør jeg klare noen gode timer i natt. Savner noe voldsomt å sove i lengre perioder. Blir bare tullerusk av disse små soveintervallene :/

Har og er mye liv og røre,men som min mormor sier,mye liv i magen,rollig barn på utsiden:)
Satser på det jeg:)

Hmm.. Jeg har hørt og erfart at det er motsatt :p Kjenner ei som har to helt forskjellige gutter. Den ene er seriøst den mest urolige ungen jeg noen gang har sett, og den andre er stortsett stille og rolig. Første var turbo i magen, andre måtte sjekkes mange ganger + innleggelse osv fordi det var så lite liv ;)

Meeen med tanke på at min lille er helt turbo i magen, så hååper jeg du/din mormor har rett :p

Har og er mye liv og røre,men som min mormor sier,mye liv i magen,rollig barn på utsiden:-)
Satser på det jeg:-)

Stemte for mi jente iallefall. Håper det stemmer for denne gutten også ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

det funket med denne tråden, for jeg tror jeg sovnet ganske så umiddelbart etter jeg skrev den tidligere posten :P
Så bra for deg:-)
Tar du litt for meg idag da:-) ?

Er faktisk noe av det verste å ikke få sove mens alle andre ligger å purker og snorker i sengene sine. Tar helt kaka!
Blir helt tullrusk i hodet av å ikke få en eneste natt med sammenhengende søvn..

Har og er mye liv og røre,men som min mormor sier,mye liv i magen,rollig barn på utsiden:)
Satser på det jeg:)

Ja, det stemmer jo på første, hun var turbo i magen, men snill og rimelig rolig utenfor
Storesøster var også våken på kveld og natt da hun var i magen og baby, så ser jo ut som det blir slik med lillesøster og!

Ja, det stemmer jo på første, hun var turbo i magen, men snill og rimelig rolig utenfor
Storesøster var også våken på kveld og natt da hun var i magen og baby, så ser jo ut som det blir slik med lillesøster og!
Mine og,alle som en,virkelig livlig i magen og godt sovehjerte på utsiden:-)

Back
Topp