en til?

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Er det noen som har luftet tanken på enda et barn? Selv vet jeg ikke, men gud hvor jeg savner magen og selve graviditeten, oppholdet på sykehuset, babytiden, ja alt! Hun vokser jo så fort, å så mye glede man får av disse små! Selv vil jeg ha 3-4 barn :) kan ikke si annet enn at det blir stas og utvide familien, og se hvordan jenta vår blir som storesøster :-D
 
Nei, det blir en stund til! Det er nå det begynner å bli skikkelig stas syns jeg!! ;)
 
Tanker er der absolutt. Jeg savner også å gå gravid, føde, være på sykehuset og den lille baby tiden.
Meeen stor koser meg med litt større baby og alt som kommer framover med krabbing, snakking, gåing osv.
Så blir nok noen år før neste, skal studere ferdig først håpe jeg!
 
Vi har snakket allerede om å få en til, men det må vente til vi har fått kjøpt oss leilighet. Greit å ha hus på stell før vi får en til. Men kommer nok en til innen 2år tenker jeg, iallfall det vi håper på:) Vil helst ha de så tette som mulig.

Kunne gjerne tenkt meg 3-4stk jeg også, men vi får ta 2 i første omgang.. Og kanskje det blir 2 appåkladder i senere tid, når de 2 andre er store nok til å klare seg litt selv. Alltid hatt lyst på mange barn, da jeg selv har veldig liten familie. Så noen må jo produsere :p
 
Eg også savner litt den lille baby tida, men kvart stadie i babytida har sin sjarm ;)
Vi har 3 barn, so eg trur nok vi er ferdige . Helde iallefall enn sålenge med 3 ;)
 
Skjønner dere :) jeg har tenkt å bli jordmor, så jeg har årevis med skole enda, men om vi har to barn under min utdanning, tror jeg skal gå bra :) min mor klarte det, og min søster klarte det, da klarer jeg og! Helt enig med en eller to attpåklatter :) da kan de faktisk hjelpe litt til de aller største også :) jeg og mannen tenker kanskje og prøve på nytt barn i august 2014, så det blir et vårbarn. Da får jeg hele sommeren med permisjon og forhåpentligvis litt bedre og varmere vær og trille i!:) er noe jeg savner!!
 
Skjønner dere :) jeg har tenkt å bli jordmor, så jeg har årevis med skole enda, men om vi har to barn under min utdanning, tror jeg skal gå bra :) min mor klarte det, og min søster klarte det, da klarer jeg og! Helt enig med en eller to attpåklatter :) da kan de faktisk hjelpe litt til de aller største også :) jeg og mannen tenker kanskje og prøve på nytt barn i august 2014, så det blir et vårbarn. Da får jeg hele sommeren med permisjon og forhåpentligvis litt bedre og varmere vær og trille i!:) er noe jeg savner!!

Så gøy, satser og på jordmor utdanning:) gleder meg!
 
Har absolutt begynt å tenke tanken på nummer 2 ja. Vi måtte få hjelp med denne, og må nok få hjelp med neste også. Tenker derfor vi ikke kan vente for lenge med neste, da det kan ta veldig lang tid.
Har alltid ønsket meg 3 barn, men spørs hvor mange vi får råd til.
 
Har absolutt begynt å tenke tanken på nummer 2 ja. Vi måtte få hjelp med denne, og må nok få hjelp med neste også. Tenker derfor vi ikke kan vente for lenge med neste, da det kan ta veldig lang tid.
Har alltid ønsket meg 3 barn, men spørs hvor mange vi får råd til.

Dere får ha masse lykke til iallfall! Kjedelig at ting ikke går naturens gang.
Og som du sier, man må virkelig se an økonomien. Ikke gøy å slite økonomisk, og føle at man ikke får gitt barna det de trenger. Har lyst på 3-4stk, men blir ikke mere enn 2 nå i første omgang. Så får man se hvordan økonomien strekker til!:)
 
Dere får ha masse lykke til iallfall! Kjedelig at ting ikke går naturens gang.
Og som du sier, man må virkelig se an økonomien. Ikke gøy å slite økonomisk, og føle at man ikke får gitt barna det de trenger. Har lyst på 3-4stk, men blir ikke mere enn 2 nå i første omgang. Så får man se hvordan økonomien strekker til!:)
Tusen takk for det :) Er ikke bare bare når naturen ikke fungerer som den skal nei :-( Det tar på både fysisk og psykisk. Ikke er det billig heller. Heldigvis har vi det greit økonomisk, så vi skal nok klare oss greit gjennom den mølja en gang til. Jeg er faktisk mer bekymra for fødselen enn for forsøket :p
Man får bare ta et barn av gangen alle sammen tenker jeg ;)
 
Tusen takk for det :) Er ikke bare bare når naturen ikke fungerer som den skal nei :-( Det tar på både fysisk og psykisk. Ikke er det billig heller. Heldigvis har vi det greit økonomisk, så vi skal nok klare oss greit gjennom den mølja en gang til. Jeg er faktisk mer bekymra for fødselen enn for forsøket :p
Man får bare ta et barn av gangen alle sammen tenker jeg ;)

Ja, huff! føler med deg, kan tenke meg det er tøft for deg:) Men nå har du iallefall en liten nydelig tass å dulle med i det minste:)
 
Ja, huff! føler med deg, kan tenke meg det er tøft for deg:) Men nå har du iallefall en liten nydelig tass å dulle med i det minste:)
Var tøft når det sto på ja, men så var alt lissom verdt det når man fikk premien sin i armene :) Er veldig glad for at vi lyktes såpass fort som vi gjorde, selv om vi måtte gjennom mange slag i trynet før spira satt. På en måte er jeg takknemlig for den prøvelsen vi fikk, for jeg føler at vi setter så uendelig mye mer pris på det vi fikk. (ikke at jeg mener at dere andre ikke setter pris på barna deres altså!!!)
 
Var tøft når det sto på ja, men så var alt lissom verdt det når man fikk premien sin i armene :) Er veldig glad for at vi lyktes såpass fort som vi gjorde, selv om vi måtte gjennom mange slag i trynet før spira satt. På en måte er jeg takknemlig for den prøvelsen vi fikk, for jeg føler at vi setter så uendelig mye mer pris på det vi fikk. (ikke at jeg mener at dere andre ikke setter pris på barna deres altså!!!)

Skjønner hva du mener;) Mange tar det for gitt at man får barn så lett, men dessverre så er det ikke alltid slikt for alle. Så kan tenke meg at du setter virkelig stor pris på at dere fikk det til slutt!;)
 
E gravid igjen! <3


<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
 
Gratulerer med liten en på vei!:) jeg gleder meg til jeg også skal igjen!:)
 
Har lyst på 3 relativt tette, men tror ikke mannen er klar for flere enda :(

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Jeg er også gravid igjen :D Har termin 12. februar :) Men vi tror dette blir sise så da er det greit å få de så tette :)
 
Back
Topp