Hvilke symptomer?

danmark

Glad i forumet
Hvilke symptomer kjenner dere på, og når debuterte de?

Jeg har en datter fra før, men hun var ikke planlagt, med henne testet jeg 14 DPO fordi jeg fikk så ømme pupper...
Nå er jeg ca 11 DPO, kjenner på murringer nederst i magen, og kanskje litt tydeligere kjertler i brystene, men de er ikke ømme (kan det være fordi jeg er 2. gangs og vevet har vært tøyd en gang før? ... hehe), i natt måtte opp og tisse (og det er sjelden).

Testet i går på ikke-morgenurin, og den var negativ. Så nå sitter jeg og undrer om alt er innbilning, eller om jeg bare må være litt mere tålmodig :p I morgen tidlig tester jeg uansett igjen, klarer ikke å holde meg, hehe, så får vi se ;)
 
Ømme pupper, menssmerter og skikelig kvalme. Sist hadde jeg kun kvalmen :) men vi er jo så forskjellige:) håper du tester positiv imorgen da :)
 
Jeg er trøttere en trøttest! :)
Begynner nesten å bli litt bekymret siden jeg ikke har et eneste annet symptom... :p
Kjenner jo at det skjer noe i magen, men hvor blir det av kvalme og ømme pupper? Eneste grunnen til at puppene er øm av og til er at jeg kjenner så godt etter :p
 
14 dpo idag:
Trøtt
Sliten
Ømme store pupper
Ofte sulten
Mens murringer innimellom
 
trøtt
sliten
småkvalm
tisser hele tiden
bekkensmerter
Ømme pupper
Oppblåst
mensmurringer
 
Kvalm. Metallsmak i munnen. Ømme pupper. Mindre energi. Oppblåst i magen.
Mens smerter som er veldig ille til tider.
 
Suuuper vonde pupper, kvalm morgen og kveld, litt trøtt og tidvise stikninger og murringer.. Egentlig veldig fornøyd med alle symptomene, da vet jeg at det er noe på gang..:)
 
Er bare 10 dpo men er super oppblåst, ømme bryster, mer råmelk i puppa enn vanlig og får strekk i magen når jeg vrir på kroppen, reiser meg opp og når jeg hoster/nyser
 
Vonde pupper, mye sulten men lite som frister, stikkinger i magen, brekninger og i dag kom kvalmen.
 
Er det bare meg som ikke har symptomer? Hjelp! :p
Begynner å lure litt her... :p
har nesten ikke sympomer jeg heller... ;) bare ømme pupper og at jeg må tisse oftere.. Så du kan nok slappe av. :dance008 Sist jeg gikk gravid så var jeg bare trøttere.
 
har nesten ikke sympomer jeg heller... ;) bare ømme pupper og at jeg må tisse oftere.. Så du kan nok slappe av. :dance008 Sist jeg gikk gravid så var jeg bare trøttere.
Jeg er bare trøtt :) Eneste grunnen til at puppene er øm innimellom er at jeg kjenner så hardt etter :p Haha...! :)
Sånn egentlig er jeg jo glad jeg ikke er dårlig, men samtidig er det vanskelig å skjønne at det skjer noe :)
 
Jeg er merkbart trøttere... Det er foreløpig det eneste symptomet jeg har!
 
Trøtt og sliten! Ondt i hodet på kvelden, uvell, sulten hele tia, mens smerter, ømme brystvorter, oppblåst og hormonell.. Gleder meg til å komme over denne perioden, håper virkelig ikke den varer lenge! :( på dagen er ting bra, men så kommer kvelden.. Huff! Er 5+6 ;)
 
sliten, småkvalm, stikkinger i livmora, starta med at brystvortene var ømme nå er eikke de lenger ømme bare selve puppen som er øm nå ikke mye godt når bikja mi absolutt må rulle seg oppå meg for å kose eller skal til å løpe etter ball og løper over brystet på meg. vel å merke dette er ikke en stor hund er en liten japansk spisshund på 9 kilo men likevel vondt ><
 
Ekstremt ømme nippler, et par dager etter el. Håper det er et godt tegn!
 
Jeg har heller ikke så mange symptomer, men jeg kjenner igjen følelsen fra sist graviditet. Trøtt, ømme pupper, oppblåst.. Og sulten!
Og før testen, nå som sist gang (testet vel positivt 4+2 da, og 4+1 nå), litt sånn uggen følelse i kroppen. Og en følelse av at noe ikke helt stemmer. Sånn sett greit å få bekreftet at man er gravid, så slipper man å bekymre seg for hva annet det kan være ;-)

Hadde et flott svangerskap sist, eneste problemet var at jeg hadde lite energi. Løsningen ble at jeg ble 40% sykemeldt, og da gikk det kjempebra. Håper det blir like lett denne gangen også! *krysse fingrene*
 
Back
Topp