Menssmerter

Av og til kjenner jeg litt murring i magen ja ;)
 
inatt var det skikkelig ille :( var akkurat som rett før mensen kommer.. var så vondt at jeg var på gråten, men gikk over etterhvert og nå kjennes livmora støl ut :/
ble helt hysterisk og ringte søstra mi for vet hun hadde mye vondt når hun gikk gravid, roet meg ned, men i morgen skal jeg ringe legen og be om å få ta hcg blodprøve.. kanskje jeg roer meg ned litt visst jeg vet at hcg stiger som den skal.

tar det lang tid før en får svar på hcg blodprøve?
 
Æv!
Jeg har uvi i tillegg så har tid tider vondter der nede men merker om jeg stresser el går mye kommer det for men det er vel litt tidlig? Vi skyller på uvi vi :)
 
søstra mi sa at hun merket det mye visst hun stresset eller gjorde mye endag så ble det veldig vondt tidlig så kan være det. :)
 
det går nok bra <3 vi blir jo alltid litt bekymret før vi har vore på ultralyd for å se om alt er som det skal... synes det er alt for lenge til 16 mai... ;)
 
Jeg har også det som kjennes som menssmerter, men de er sterkere nå enn det de var før testen viste positiv. De er ikke konstante, men varer bare i noen sekunder. Jeg bare håper det ikke er helt unormalt?
 
Jeg vet.
Ja det føles veldig lenge akkurat nå.
Regner med alt er bra, men blir jo super bekymret av ingenting :p
 
Zelda: mine varte ikke lenge i natt de verste hos meg heller .
Tror det er normalt, men vi blir jo ekstra bekymret ;-) iallfall jeg ...
 
Ole Brummm: Nei, ikke mine heller, heldigvis for det! Hadde de vært konstante ville jeg verken klart å sove, jobbe eller fungere normalt, de er ganske intense. Og jeg deler bekymringen din, men tenker det er sånn det skal være :)

Og siden jeg er en skikkelig nybegynner i dette her: når bestiller man time til lege? Er det for å bekrefte/avkrefte gravidited og for å sjekke evt. andre ting i tillegg?
 
Hei..sniker fra mai -13:) jeg hadde det også slik i første graviditet,men de fant ikke noen grunn til det..de mente jeg hadde en følsom livmor og at det var vondt pga den fyltes med blod..denne gangen har jeg ikke hatt det...håper det går seg til hos deg,men blir det for ille bør du kanskje ringe lege?
 
Tenker å kontakte lege i morgen, bare for å sjekke. Har ikke peiling på noe som helst, så blir sikkert godt med litt informasjon :)
 
Sniker fra desember ;)

Det er normalt, men om du er bekymret så skader det jo ikke å høre med legen :) Jeg merker mye mer menssmerter nå denne gangen (har sjekket at hjertet slår) enn forrige gang da det viste seg å være en MA (dødt embryo).

Så for meg har jeg tatt disse mensmurringene som et godt tegn ;)
 
sniker meg inn her jeg og vil bare si at det er heeelt normalt. Når jeg gikk gravid var jeg sikker på at jeg kom til å miste. Hadde store smerter hele tiden og gjorde som deg -- gikk på do for å sjekke hele tiden :p Men jeg har et levende bevis på at det er helt normalt :D
 
Jeg og har det slik nå, men jeg skal til legen i morgen for blodprøve etc :) Må bare få bekreftet at alt er OK
 
Back
Topp