Nytt leggeproblem

Shauri

Forumet er livet
VIP
I går og i dag har jeg måttet holde Daniel i armene mine når han skal sovne for kvelden. Legger jeg han i senga triller han fint over på magen og opp på albuene for å få oppmerksomhet. Prøver jeg å gå ut av rommet gråter han. Har ikke problemer på dagtid.. kun om kvelden. Andre?

I går og i dag har jeg måttet holde Daniel i armene mine når han skal sovne for kvelden. Legger jeg han i senga triller han fint over på magen og opp på albuene for å få oppmerksomhet. Prøver jeg å gå ut av rommet gråter han. Har ikke problemer på dagtid.. kun om kvelden. Andre?
Jeg har lagt hodeputa mi ved siden av Hermine i sprinkelsenga, for å forhindre at hun triller seg over på mage;) så ligger jeg i mi seng til hun har sovna, orker ikke å gå ut for må gi smokk så mange ganger før hun sovner uansett;)

Har samme problem med at lillegutt gråter når han skal legge seg. Prat med helsesøster som kan gi gode råd. Det gjorde jeg.

Jeg har lagt hodeputa mi ved siden av Hermine i sprinkelsenga, for å forhindre at hun triller seg over på mage;) så ligger jeg i mi seng til hun har sovna, orker ikke å gå ut for må gi smokk så mange ganger før hun sovner uansett;)
Tror ikke noe klarer å hindre denne gutten i å trille over på magen om det er det han vil :-D

Har samme problem med at lillegutt gråter når han skal legge seg. Prat med helsesøster som kan gi gode råd. Det gjorde jeg.
Noen råd du vil dele kanskje? Jeg ser for meg at de som vanlig svarer med at jeg må kjenne på egen magefølelse. Helsesøster jeg har til storebror foreslo at jeg skulle la han skrike seg i søvn... så jeg stoler ikke på alt de kommer med av råd for å si det sånn.

Måtte vugge min eldste i armene til hun var over 1 år! uansett om det var dagtid eller kvelden.. litt våres skyld å da, som valgte å ta den enkle utveien.. hehe.. men hun var sånn at hun enten bare tulla eller hylskrek når vi la hun i sengen..

Hva med å prøve å være på rommet og overse tøysingen? Får han ikke oppmerksomhet på det så slutter han nok til slutt, men det kan ta lang tid! Med jevne mellomrom kan du legge han til og si god natt..
Synst det er hardt å la de skrike slik mange sker man skal gjøre, så det gjør ikke vi heller! :-)

Hva med å prøve å være på rommet og overse tøysingen? Får han ikke oppmerksomhet på det så slutter han nok til slutt, men det kan ta lang tid! Med jevne mellomrom kan du legge han til og si god natt..
Synst det er hardt å la de skrike slik mange sker man skal gjøre, så det gjør ikke vi heller! :-)
Er det jeg prøver på. Vil ikke at han skal bli vant med å sovne i armene mine.

Er det jeg prøver på. Vil ikke at han skal bli vant med å sovne i armene mine.

Nei det er ikke noe kjekt at de blir vant til.. men det er ikke like enkelt å holde seg til planen alltid synst jeg! Jeg er svak for bebiser ;-) derfor var det sambo som tok over leggerutinene når snuppa flytta på eget rom..hehe..hun er flink nå, men gjorde alt for å få oppmerksomhet en periode :-)

Back
Topp