Lille gull vil bare ha hodet sitt til høyre, noen så vet hva det kan være? Leste på hva kiss syndromet var og så det stod noe om det der. Noen så har noen tips....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg var til kiropraktor med min gutt spurte han om fødselen gikk fort siden dette ofte gjorde at de fikk låsninger og dermed ble plaget(kolikk osv). Så du bør nok vurdere det ja. Mn jeg har hørt du får dekket dette om du drar til manualterapaut(kiro+fysio), så sjekk det først!Jaha ja. Blir spennende å se da.jeg hadde en veldig rask fødsel. Men han er grinete. Klarer ikke roe seg. Hvor mange ganger var du hos fysio/kiropraktor?? Så du raskt forandring?
Så bra!! Da blir det nok toppers om ikke lengeDa har jeg vært hos kiropraktor, noen låsninger i ryggen med forrige besøk så nå ble fulgt opp, var blitt mye bedre sa han,men kjente det litt enda.dette med hodet til høyre så han og, men mente at vi bør prøve og stimulere mot venstre. Så trykket han på triggerpunktene i nakken.Så får bare håpe det blir bedre nå![]()