Hodet til høyre

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Lille gull vil bare ha hodet sitt til høyre, noen så vet hva det kan være? Leste på hva kiss syndromet var og så det stod noe om det der. Noen så har noen tips....?

Da må du dra til f.eks fysio eller kiropraktor og sjekke om han har låsninger. Når de har en favorittside får de skjevt hode.
Jeg var hos fysio med storebror pga det, og det løste seg fort.
Hvis han sover dårlig kan det også komme av det.:)

Var hos kiropraktor for ehm 6 uker si. Han var vel 5 uker da. Da hadde han noen få låsninger.så han fikk fikset opp i, så var jeg hos alternativ behandling også, å hun mente jeg burde ta flere behandlinger. Så nhardingfele jeg og bestilte kiropraktor time, å da nevnte jeg det med hode også. Så fikk time på mandag:) hvordan merket du det med hode? Det som er her er at når jeg legger han på rygg så vil han bare til høyre.

Min hadde også bare hodet til en side. Han ble litt skjev, men det rettet seg når nakken ble fiksa. Han hadde stiv nakke pga vakuumforløsning.
Fikk masse øvelser å gjøre hjemme mellom timene. Han ble ikke friskmeldt før han var ca 6mnd, så tok litt tid.:)

Jaha ja. Blir spennende å se da.jeg hadde en veldig rask fødsel. Men han er grinete. Klarer ikke roe seg. Hvor mange ganger var du hos fysio/kiropraktor?? Så du raskt forandring?

Husker ikke helt nøyaktig hvor ofte vi var der. Lurer på om det var en gang i uka den første måneden, og så en gang i måneden eller annenhver. Var ikke så ofte etterhvert, i hvert fall.
Merket forskjell allerede etter første timen.:)

Jaha ja. Blir spennende å se da.jeg hadde en veldig rask fødsel. Men han er grinete. Klarer ikke roe seg. Hvor mange ganger var du hos fysio/kiropraktor?? Så du raskt forandring?
Da jeg var til kiropraktor med min gutt spurte han om fødselen gikk fort siden dette ofte gjorde at de fikk låsninger og dermed ble plaget(kolikk osv). Så du bør nok vurdere det ja. Mn jeg har hørt du får dekket dette om du drar til manualterapaut(kiro+fysio), så sjekk det først!

Kiropraktoren vi var til satte oss opp på to timer i uka og sa at om vi ikke merket forskjell etter fire behandlinger hadde det ikke noe for seg å fortsette

sniker litt fra januar 2013 da min lille gutt bare vil ha hode ene veien.... han ble da tatt me vakuum og satt fast så han fikk ska de i skuldra som gjorde at han ikke vile ha hode mot venstre. Dette la vi ikke sæli merke til før vi såg han han var bynt å bi skjev i hode. Fikk tips om å lokka han mot venstre, dvs legge han slik at alt som er gøy å se på er mot den sia han helst ikke vil ha hode mot, eller evt holde på bryste å prøve å holde hode mot venstre, samt å støtte opp slik at han ligger mot venstre... dette kan du/dre og prøve i tilegg til terapeuter:)

Lære han at det er greit å se andre veien og ;-) hihi

Ja det jeg prøver på nå så får vi se om han vil se til venstre. Men til nå så snur han ikke på hode, snur bare øynene sine ser jeg.

Får så vondt av han. Alt blir plassert til venstre for han. Men kikker bare med øynene til venstre. Det er sånn når vi voksne har fått kjink i nakken å klarer ikke snu hodet Til en side.for han virker stiv når jeg prøver forsiktig og snu hodet hans. Håper egentlig kiropraktoren finner noe så han kan gjør noe med.

Da har jeg vært hos kiropraktor, noen låsninger i ryggen med forrige besøk så nå ble fulgt opp, var blitt mye bedre sa han,men kjente det litt enda.dette med hodet til høyre så han og, men mente at vi bør prøve og stimulere mot venstre. Så trykket han på triggerpunktene i nakken.Så får bare håpe det blir bedre nå:)

Da har jeg vært hos kiropraktor, noen låsninger i ryggen med forrige besøk så nå ble fulgt opp, var blitt mye bedre sa han,men kjente det litt enda.dette med hodet til høyre så han og, men mente at vi bør prøve og stimulere mot venstre. Så trykket han på triggerpunktene i nakken.Så får bare håpe det blir bedre nå:)
Så bra!! Da blir det nok toppers om ikke lenge:-)

Back
Topp