Torsdagsbarna

Sover her også :) hvor lenge pleier deres barn å sove om dagen? Ellers er formen min hos Liana :) jeg og storesøsteren er litt forkjøla ;)

Pleier å ha to lurer, en mellom 10-11, og en mellom 14-15, de varer i ca 1,5-2 timer om jeg er heldig:-)

Takk:) Det var den første Lamaze leken jeg kjøpe til henne:) Den har lys i blomsten og lager lyd.
Begynner å bli avleggs her også, merkes at hun trenger litt mer avanserte leker:)
Her er sånne stablebokser populært, morro å rive ned tårn ;) og alt mulig med lyd og lys i! ...eventuelt en reklamekatalog eller en papirbit :P

Hermine sover tre lurer om dagen, alt fra 30min til 2 timer;)

okey :) her har det stort sett gått over til 2 timer, 2 ganger om dagen.. men hender hun må ha en 3 lur hvis hun ikke sover like lenge som vanlig :)

Nydelige Liana!!! :)
Hvordan får du satt sammen bildene på den måten?

Takk :) :) jeg bruker app på mobilen som heter InstaPicFrame..også bare lagrer bilde på tlf når jeg er ferdig :)

Takk :) :) jeg bruker app på mobilen som heter InstaPicFrame..også bare lagrer bilde på tlf når jeg er ferdig :)
åh, takk! Skal laste den ned :D er det en ekstra applikasjon til instagram?

åh, takk! Skal laste den ned :D er det en ekstra applikasjon til instagram?

ja er vel egentlig det :P men jeg bruker den bare for å sette sammen bilder da :)

Litt forsinket bilde av Emmeth:rolleyes:
poff

Back
Topp