Torsdagsbarna

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Min snusk ligger å sover enda, kan ta bilde etterpå:-)
Hvordan har deres håpefulle det i dag:-)?

Sover her også :) hvor lenge pleier deres barn å sove om dagen? Ellers er formen min hos Liana :) jeg og storesøsteren er litt forkjøla ;)

Emmeth ligger også ute i vogna og sover lur:) kan ta bilde etterpå;) jeg følger litt med på den øygard saken, for en ekkel fyr:eek::oops::mad::( og skal snart ut i hagen og rake mer:) fikk satt opp fuglehus igår:D:);)

Sover her også :) hvor lenge pleier deres barn å sove om dagen? Ellers er formen min hos Liana :) jeg og storesøsteren er litt forkjøla ;)

God bedring til dere begge:)

Min Lille sover også! =)
Men i dag har han igjen på den superkule sparkebuksen fra Me and I med en rød sopp på :D Den er så søt! =)

Her kommer bilder:p
Smekke og body fra newbie, bukse fra idaT.dk og strømper fra mp:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Min Lille sover også! =)
Men i dag har han igjen på den superkule sparkebuksen fra Me and I med en rød sopp på :D Den er så søt! =)

Gleder med til å se den:-)

Emmeth ligger også ute i vogna og sover lur:) kan ta bilde etterpå;) jeg følger litt med på den øygard saken, for en ekkel fyr:eek::oops::mad::( og skal snart ut i hagen og rake mer:) fikk satt opp fuglehus igår:D:);)

Ja han er en svinpels som vi sier i trøndelag:mad:

Mitt torsdagsbarn :)1366886913412.jpg

Hermine har fått ny pakke fra Go'boken idag, boka med dyrelyder var veeeldig spennende:D
1366897248215.jpg1366897257958.jpg

Hermine sover tre lurer om dagen, alt fra 30min til 2 timer;)

Så fin hun er:rolleyes:
Den Lamaze blomsten var kul da:D ...men orker ikke å kjøpe mer Lamaze leker, snuppa begynner å bli for stor for dem:eek:

Takk:-) Det var den første Lamaze leken jeg kjøpe til henne:-) Den har lys i blomsten og lager lyd.
Begynner å bli avleggs her også, merkes at hun trenger litt mer avanserte leker:-)

Back
Topp