Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viktig med "riktig" hoppetau forrestenHar også skaffet meg hoppetau
Har du funnet et treningsopplegg med hoppetau? Lyst å dele med deg?![]()
Er ikke medlem av treningsstudio, men har spinningsykkel hjemmeSpinning e utrolig effektivt og god utfordring, så hvis du e medlem av treningssenter med den muligheten anbefaler jeg det på det sterkeste!!Vil man gå ned i vekt er det et veldig bra alternativ!
![]()
Det var overraskende tungt! Skjønner ikke hvordan jeg klarte det så lenge da jeg var litenHoppetau er tungt, tungt, tungt altså, slett ikke sånn som jeg husker det fra jeg var lita, da hoppet vi jo lenge uten p få blodsmak i munnen og nesten ikke kunne gå neste dag...
Jeg overdrev det en liten anelse når jeg, totalt utrent, hoppet enkelte dager i 15 minutter i strekk da.... (motivert av en aktivitetskonkurranse på jobb...)
Er ikke medlem av treningsstudio, men har spinningsykkel hjemmeBlir bare støttemedlem hvis jeg melder meg inn
Er flink å bruke den til til tider, men får vondt i rumpen og blir fort utålmodig...
![]()
Viktig med "riktig" hoppetau forrestenPrøvde med tau først, men det funket dårlig
![]()
Det var overraskende tungt! Skjønner ikke hvordan jeg klarte det så lenge da jeg var liten
Foreløpig går jeg ikke på minutter, men antall hopp. 50x4 hopp - sliiiiiten!![]()
Men ser fort fremgang og merker det allerede på kondisen, og det bare etter en uke. Hurra!!
Nå må jeg bare klare å stumpe røyken![]()
Regner med at ettersom denne ligger under "før svangerskapet" at dere alle er "FØR" svangerskapet? Jeg er også "FØR" svangerskapet, ettersom jeg sluttet på pillen for 1 måned siden for jeg ønsker barn. Saken nå er at siden nyttår har jeg gått ned 10 kilo og har rundt 5 igjen. Leser et innlegg her inne om at slanking før en blir gravid kan være negativt med tanke på at barnet kan bli født alt for tidlig?
Noen som har erfaringer?
Skulle gjerne hatt av de 5 kiloene til før jeg blir gravid (og selvfølgelig når jeg blir det så stopper jeg jo, enten det er 1 eller 5 kilo igjen).