J
Janet
Guest
Jeg var veldig heldig, mannen stod opp tidlig begge dager 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt fokus, vanskelig å være sur daNatt til igår tok jeg siste mating for natten pluss nattmatingen og han sto opp med henne i 08.00 tida, også sov jeg til 11.30 el no sånt. Idag tok jeg de samme " vaktene" men han lå og dro seg sammen med henne, så når de sto opp var det ikke no poeng for meg å ligge lenger.. null ekstra søvn på meg.. Men men. Hvem kan vel bli sur når verdens vakreste solstråle ligger i mellom oss og smiler fra øre til øre![]()
Sove lenge? Nei, det har vi sluttet med.. Jeg har sovet til klokka ti en dag etter at minstemann kom, lissom![]()
Samboer sovnet på sofaen natt til lørdag og natt til søndag,så begge morgenene bærte jeg frøkna ned til han og gikk og la meg igjen. Han tar nesten alltid tidlig stundene i helgene,så der er jeg veldig heldig!
Det har absolutt blitt en vane, ja. Storebror er som oftest våken før halv sju, da spiser lillebror, men han sovner igjen og kan sove til halv ni/ni. En av oss må likevel stå opp med størstemann, men det deler vi på. Vi legger oss tilsvarende tidlig da. Stort sett i seng klokka ti.Det hørtes tungt ut. Men det er kanskje blitt en vane? Synes du det går greit?
I helga hadde jeg snuppa både fredag og lørdag. Kjæresten skulle til Oslo på lørdag på tom waits løp. ( Gå innom 21 barer å ta en øl på hvert sted ) Haha- stor stas for'n det![]()
Hehe, stiligI helga hadde jeg snuppa både fredag og lørdag. Kjæresten skulle til Oslo på lørdag på tom waits løp. ( Gå innom 21 barer å ta en øl på hvert sted ) Haha- stor stas for'n det![]()
Haha! Den var ny! Hvordan var formen etterpå?![]()