Carro_suss
Glad i forumet
Pannekaker med sjokolade
naaaaam... Litt usun middag på søndag, men fy ff...... Så godt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wok er også diggdet så digg ut!!mannen driver a å lager wok nå.. digg det og.. men fikk heller lyst på pannekaker nå
haha...
Det var drit godtDårlig gjort!! Det fikk jeg også lyst på nå:-/
Ååååhhh hørtes veldig godt ut med ordentlig hjemmelaga kjøttkakerDET så jo bare helt himmelsk ut. Her var det hjemmelagde kjøttkaker på menyen i dag, men siden jeg hadde ansvaret for kjøttkakene og lettere panikk for at de ikke skulle bli gjennomstekt/kokt, så kokte jeg de selvsakt altfor lengeOg tyttebærsyltetøyet hadde jeg ikke giddet å kna, så det var bra surt, og ertestuing hadde jeg ikke laget før. MEN resultatet var absolutt brukbart likevel.. men tviler på at det kan måle seg mot de pannekakene der................
Ååååhhh hørtes veldig godt ut med ordentlig hjemmelaga kjøttkakermmmhhm , ja syntes det er vanskelig selv det med steking osv, biffen jeg liker skal jo blø
nå blir den bare tørr! Pannekaker er alltid godt
o barndommen hadde vi en periode pannekaker hvær fredag
![]()
Det er bra du passer påJeg spiser kjøttet knusktørt før rødt :s
Åh skjønnerIkke pga. graviditeten, jeg er bare veldig redd for rått kjøtt. Veldig kresen på kjøtt i det hele tatt egentlig, var veggis i 5 år, helt uten noen "stakkers-dyrene-prinsipp" hadde bare problemer med konsistensen..