Torsdagsbarna våre

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Vesla i Molo drakten sin:)
Litt stor enda, kjøpte den i strl 86, så hun hadde noe å vokse i:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

hehehe, så herlig, den var godt oppbretta ja ;)
Skikkelig fin drakt da :D Hva har du under inne?
Hermine blir så fort svett så må nesten droppe body under heldresser nå vi er inne o_O

Så fin dress! Må finne frem de vi har etter T!!
Vi har ingenting under slike dresser.

Legger inn bilde av Emmeth etterpå, han ligger i vogna og sover dagens første lur nå :eek: Han sto opp halv 9, så han er bra trøtt etter 6 mnd`ers kontrollen på helsestasjonen:)

Daniel har fått på seg den første 74 bodyen. Passet perfekt så må visst begynne å bruke de også. Har sortert de etter fysisk størrelse og det er stor forskjell på de ulike merkene.

Vedlegg

• 1366288344553.jpg
    1366288344553.jpg
    86,4 KB · Visninger: 22
  • 1366288356338.jpg
    1366288356338.jpg
    99,8 KB · Visninger: 22
Så fin dress! Må finne frem de vi har etter T!!
Vi har ingenting under slike dresser.
Jeg føler hun blir helt naken uten body ;) :P MEN når det er 25 (!!!) grader i stua KAN man ikke ha to lag klær på, og vil jo så gjerne bruke de søte heldressene ;)

Daniel har fått på seg den første 74 bodyen. Passet perfekt så må visst begynne å bruke de også. Har sortert de etter fysisk størrelse og det er stor forskjell på de ulike merkene.
Nei se på han godingen da! :rolleyes: :D
Hermine bruker 68 og 74, mange av klærne er like store og enkelte plagg svømmer hun litt i, men bretter bare opp i armene :)

*POFF*

hehehe, så herlig, den var godt oppbretta ja ;)
Skikkelig fin drakt da :D Hva har du under inne?
Hermine blir så fort svett så må nesten droppe body under heldresser nå vi er inne o_O

Jeg har en body med korte armer under, og ei tynn strømpebukse:-)

Så fin han er i snekkerbuksa si:-)

Jeg føler hun blir helt naken uten body ;) :P MEN når det er 25 (!!!) grader i stua KAN man ikke ha to lag klær på, og vil jo så gjerne bruke de søte heldressene ;)
Synes du?
Lillebror har jo ofte på seg bare body og strømpis inne, synes ikke det blir noen forskjell :)

Nydelige barn i dag også!! :)
Kjenner dem ikle personlig, med har da blitt glad i dissa små.. Rart med.det.:)
Her er vesla vår. Nybadet og i ny pysjamas, klar for å legges. Veeeeldig opplagt og fjasete av seg, men med litt pappamagi sover hun om noen få minutter.:)
1366304662469.jpg

Her er vesla vår. Nybadet og i ny pysjamas, klar for å legges. Veeeeldig opplagt og fjasete av seg, men med litt pappamagi sover hun om noen få minutter.:)
Vis vedlegget 11748
Nommin :)

Vis vedlegget 11748

Nydelig jente:-)

Vis vedlegget 11748
ååå, så fin pysjamas! Jeg synes de dressene fra Lindex er FOR fine til å soves bort, så jeg bruker sånne som lekedresser ;)

Jeg har en body med korte armer under, og ei tynn strømpebukse:)
oi, såpass! Da hadde Hermine smelta :p ;) Vi bruker stort sett ikke to lag klær, kun på kaldeste vinteren. Så strømpebukser har vi særdeles lite av ;)

Back
Topp