Jobbstart

Grei ordning du skal begynne med da.:)
Jeg også gleder meg litt. Både til å være sammen med andre voksne, og å få tid til å savne gullet mitt.:p Også er jeg glad på mannens vegne, at han får hele sommeren fri til permisjon. Han har sett frem til dette i lang tid! !:)

Det er ei fin tid for mannfolka og gå ut i perm på ja:-)

Nå har jeg nettopp fått tilbud om jobb.
Litt usikker på når det er fra, men sikkert fra i sommer en gang.
Litt reisevei, men god lønn og jeg kan få turnusen nesten akkurat slik jeg vil :p
Snakk om at ting ordner seg til slutt.
Men jeg er litt usikker på å skulle være borte noen netter da, så ofte som Lillebror spiser på natten enda. Men det kan jo fort forandre seg sikkert!

Litt reisevei, men god lønn og jeg kan få turnusen nesten akkurat slik jeg vil :p
Men jeg er litt usikker på å skulle være borte noen netter da, så ofte som Lillebror spiser på natten enda. Men det kan jo fort forandre seg sikkert!

Jøss, kanskje det gikk troll i ord siden vi begynte å prate om det, gratulerer:-)
Det er jo lenge til, så mye kan nok ha forandret seg til da. Du kan jo ha mm på flaske de nettene du er borte.

Helt utrolig, men hvorfor skal dere ha forsikring?
Forsikringa var med i spareavtalen som er knytta til bankkontoen hennes, men jeg vil ha en skikkelig forsikring på barnet mitt uansett.. Bare litt ekstra kjipt at den ikke gikk igjennom, for nå er vi jo inne i utredinga for epilepsi, og da blir det iallfall ikke enkelt å få forsikring på henne.

Jøss, kanskje det gikk troll i ord siden vi begynte å prate om det, gratulerer:)
Det er jo lenge til, så mye kan nok ha forandret seg til da. Du kan jo ha mm på flaske de nettene du er borte.
Ja. Det var hovedsaklig fra august, fikk jeg vite nå. Men jeg kan være med å bestemme endel selv.
Dette er den "gammel" jobb jeg har hatt før, som personlig assistent hos en veldig flott kar jeg kjenner godt. Nå ble jeg glad!

Forsikringa var med i spareavtalen som er knytta til bankkontoen hennes, men jeg vil ha en skikkelig forsikring på barnet mitt uansett.. Bare litt ekstra kjipt at den ikke gikk igjennom, for nå er vi jo inne i utredinga for epilepsi, og da blir det iallfall ikke enkelt å få forsikring på henne.

Nei, har hørt at det veldig vanskelig da ja, man kan bli matt av det systemet.

Ja. Det var hovedsaklig fra august, fikk jeg vite nå. Men jeg kan være med å bestemme endel selv.
Dette er den "gammel" jobb jeg har hatt før, som personlig assistent hos en veldig flott kar jeg kjenner godt. Nå ble jeg glad!

Jeg ble glad på dine vegne jeg også:-) Gøy når ting ordner seg:-)

Jeg ble glad på dine vegne jeg også:) Gøy når ting ordner seg:)

Ja. Spesielt om jeg får være med å forme arbeidstiden godt. Da kan vi søke Eskil ned i prosent i barnehagen og så vil jeg ha helt fri når jeg er hjemme.

Ja. Spesielt om jeg får være med å forme arbeidstiden godt. Da kan vi søke Eskil ned i prosent i barnehagen og så vil jeg ha helt fri når jeg er hjemme.

Det er jo gull når man har barn, veldig heldig:-)
Jeg er veldig glad for at jeg ikke jobber i butikk lenger nå som vi har fått barn, det er litt kinkig i forhold til arbeidstid.

Gratulerer!!:D
Så kjekt å få tilbud slik da. Og så fint at du får bestemme en del selv. Det gjør saken mye enklere.:)

Gratulerer!!:D
Så kjekt å få tilbud slik da. Og så fint at du får bestemme en del selv. Det gjør saken mye enklere.:)
JA! UTrolig fint. Da blir det mye jobbing når jeg jobber, men skikkelig fri når jeg er hjemme.
Håper vi kan komme frem til en grei ordning!
Jeg fikk bare beskjed om å tenke hvor mye og hvordan jeg ville jobbe og gi han beskjed :p

JA! UTrolig fint. Da blir det mye jobbing når jeg jobber, men skikkelig fri når jeg er hjemme.
Håper vi kan komme frem til en grei ordning!
Jeg fikk bare beskjed om å tenke hvor mye og hvordan jeg ville jobbe og gi han beskjed :p
Så herlig da!!:D
Veldig glad på dine vegne.. Alt ordner seg for snille piker! Or so I've heard.. ;) :p

Nå starter tankekjøret da.
Vil Lille klare seg uten pupp på natten og sånn seg nok melk de dagene jeg er borte?
Hvor mange netter er det realistisk at jeg er borte, og hvor ofte??
Wæææ

Nå starter tankekjøret da.
Vil Lille klare seg uten pupp på natten og sånn seg nok melk de dagene jeg er borte?
Hvor mange netter er det realistisk at jeg er borte, og hvor ofte??
Wæææ
Sikkert litt vanskelig å kartlegge drt der nå. Mye kan skje iløpet noen måneder, så det ordner seg heeeelt sikkert. ;)

Jeg tror nok det ordner seg:-)

Ja, det løser seg nok.
Men jeg nattammet til 14 måneder sist. Usikker på om Lillebror vil godta det. Men et stort behov for mat på natten har de vel sjelden ved 10 måndeder..
Tror ikke jeg orker å være borte mer enn to netter selv.
Ellers må jeg vel slutte ammingen allerede da..

Ja, det løser seg nok.
Men jeg nattammet til 14 måneder sist. Usikker på om Lillebror vil godta det. Men et stort behov for mat på natten har de vel sjelden ved 10 måndeder..
Tror ikke jeg orker å være borte mer enn to netter selv.
Ellers må jeg vel slutte ammingen allerede da..

Nei, de skal jo i utgangspunkte ikke ha behov for mat på natten da.
Skjønner at du ikke orker mer enn to netter, det tar på å jobbe om natten.

Nei, de skal jo i utgangspunkte ikke ha behov for mat på natten da.
Skjønner at du ikke orker mer enn to netter, det tar på å jobbe om natten.
Det er ikke sikkert at jeg skal jobbe på natt. Men jeg kommer til å være bortreist når jeg jobber.
I utgangspunktet trenger de ikke å ammes så lenge på natt, nei, men jeg ønsker, som med Teodor, en selvavvenning i utgangspunktet.

Gratulerer så masse med ny jobb:D:D:D:D

Back
Topp