Tippetråd kjønn

Tipper gutt ;)
 
Jeg er helt sikker på det blir en gutt. Vi vet jo ingenting da, men er sikker på det fordi om :) skal ikke vite det på UL heller :) Så vi får vente til desember :)
 
Jeg er helt sikker på det blir en gutt. Vi vet jo ingenting da, men er sikker på det fordi om :) skal ikke vite det på UL heller :) Så vi får vente til desember :)
Spennende, slik var jeg med første, 100% sikker på at det ble gutt.
Vi ville vite det på UL da, men det var egentlig bare for å bevise for alle det jeg allerede viste ;)
 
Spennende, slik var jeg med første, 100% sikker på at det ble gutt.
Vi ville vite det på UL da, men det var egentlig bare for å bevise for alle det jeg allerede viste ;)
Hehe.. Ja, jeg har aldri vært så sikker på noe i hele mitt liv :p min mormor fikk en jenteførst og 2 gutter, min mor fikk en gutt først og 2 jenter, og jeg fikk en jente først å nå er jeg bare helt sikker på det blir en gutt.. :)
 
Altfor tidlig å vite for min del:) På samboerens side er det stort sett bare gutter, på min side bare jenter nesten;) Jeg føler vel at det blir jente.. :)
 
Her blir det tippet gutt :)
 
Jeg har ikke peiling, ingen følelse på hva som gjemmer seg der inne :) Men formen nå er veldig lik formen sist, da fikk jeg gutt :)
 
Har foreløpig ingen følelse på hva som befinner seg i magen <3
 
jente :D
 
Har ingen anelse, men vist jeg måtte tippe så tipper jeg gutt :)
 
jeg tipper jente... da jeg gikk med sønnen min var jeg såååååå rolig og tålmodig.. det er jeg ikke nå for å si det sånn.. hehe
 
Da har vi fått bekreftet at det bare er en, og vi tipper gutt :D
 
Ingen særlig følelse enda men vi har alltid trodd at den første blir en gutt.
 
Eg tipper gutt. Men no e det tidlig endå. Når eg gikk me min sønn så trodde eg det va jente helt frem te uke 11, då ble eg plutselig 100% sikker på gutt. Det fikk eg også bekreftet uken etter på UL. <3
 
Back
Topp