Oppdatering sykehuset :-)

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
leste

litt om det nå, å kan visst få blodpropp av det å gitt :P

Bare jeg som var litt nysjerrig ;)

Fødsel legen sa jeg kan få blodpropp og dårligere blodtilførsel gjennom morkaken pga ved høy blodprosent blir blodet mer tyktflytende så derfor satt hun meg på dette :-) lov å være nysgjerrig og spørre uten at den andre personen skal klikke :p lov å ha sine meninger :-)

Fødsel legen sa jeg kan få blodpropp og dårligere blodtilførsel gjennom morkaken pga ved høy blodprosent blir blodet mer tyktflytende så derfor satt hun meg på dette :) lov å være nysgjerrig og spørre uten at den andre personen skal klikke :p lov å ha sine meninger :)

Hehe, ja er noen som kan bli fort hår såre :P

Mhm oki, trodde høy blodprosent var at da hadde man veldig tynt blod jeg se. men så jo litt om det på nettet nå.

Hehe, ja er noen som kan bli fort hår såre :P

Mhm oki, trodde høy blodprosent var at da hadde man veldig tynt blod jeg se. men så jo litt om det på nettet nå.
Kjenner noen sånne :p

Åja, hehe. Lett å ta feil :-)

Btw: stakk meg akkurat nå og skrek ikke eller besvimte :-) bare svei litt når jeg pumpet inn men stikket kjente ikke jeg :-)

Jeg setter klexane selv, og jeg har sprøyteskrekk, så da klarer nok du også det :)
Fikk prøvd sprøyteskrekken litt da vi var igjennom IVF-forsøket også, men det gikk overraskende bra :)

Kjenner noen sånne :p

Åja, hehe. Lett å ta feil :)

Btw: stakk meg akkurat nå og skrek ikke eller besvimte :) bare svei litt når jeg pumpet inn men stikket kjente ikke jeg :)

Så bra :) Da går jo resten av de som en lek ;)

Kjempebra! Godt at de passer på deg!

Så bra du blir så godt ivaretatt :)
Fantastisk bra at du får så god oppfølging også!!!
Sånn det skal være, du er jo tross alt sjefshoppa ;)

Så bra du blir så godt ivaretatt :)
Fantastisk bra at du får så god oppfølging også!!!
Sånn det skal være, du er jo tross alt sjefshoppa ;)
Nå ble jeg rørt gutt11og? ♥ ja, vi er super heldig :-D på fredag alt er det bare 2 uker til ny ultralyd :-D og at sprøytene ikke er vonde å sette er toppers ! :-)

Så bra du føler deg godt ivaretatt :) Å føle trygghet er veldig viktig i svangerskapet :) Også er jeg så klart kjempe glad for at det gikk bra i dag :D <3

Så bra du føler deg godt ivaretatt :) Å føle trygghet er veldig viktig i svangerskapet :) Også er jeg så klart kjempe glad for at det gikk bra i dag :D <3
Det er Topprisen min det, alltid søt og god ♥ jeg føler meg veldig trygg :-D hva har du gjort for noe spennende idag? :-D

Back
Topp