Fortelle sjefen...

_nette86

venter en liten juleskatt
Høsthjerter 2017
Andre som gruer seg til å fortelle sjefen?
Jeg gruer meg vell ikke egentlig til å fortelle sjefen, men hun jeg jobber mest med til daglig, hun er skikkelig nazi, jobbe jobbe jobbe er det viktigste i verden, hun er slik at du bør helst ha en rutine på å kontrollere det du allerede har kontrollert, for å kontrollere at du har kontrollert det....og hvis du må gå litt tidlig en dag, vi har flexi tid så skal jo ikke være no problem, jobber såklart inn igjen, så svarer hun alltid, åååååjaaaa du må gååååå du......kjenner jeg blir sprø.
Men men kan ikke glede meg til slutten av november og permisjonen begynner:)

Men tilbake til spørsmålet, andre som har sjefer eller folk på jobb som de gruer seg til å fortelle det til?
 
Ja! Jeg gruer meg litt.. Har bare jobbet i min nåværende jobb i 3 mnd, så det hadde føltes mye bedre om jeg hadde vært ansatt lenger! Men men, prøver ikke å tenke så mye på det. Fælt om man skal la det ødelegge litt av lykken over å skulle bli mamma :)
 
Egentlig ikke, vi har en mannlig sjef med to små jenter hjemme, så jeg kan egentlig se for meg at han er forståelsesfull På det området der. Og med ei jente hjemme som fyller 3 år til høsten så er det ingen som vil bli spesielt overrasket tror jeg :)
 
Nei, sjefen gruer jeg meg ikke til å si noe til... Verre med familien..
 
Også er det noe med det at jeg ikke får fortalt det face to face. Jeg bor på andre kanten av landet i forhold til mine foreldre og akkurat i forhold til at jeg "frarøver" de gleden av å følge noen av mine barn ukentlig er litt sårt for meg.
 
Også er det noe med det at jeg ikke får fortalt det face to face. Jeg bor på andre kanten av landet i forhold til mine foreldre og akkurat i forhold til at jeg "frarøver" de gleden av å følge noen av mine barn ukentlig er litt sårt for meg.
Det forstår jeg veldig godt, kan ikke være helt lett for noen av dere.
 
Jeg er litt usikker på når jeg skal fortelle det på jobb, vil ikke ha det offentlig så tidlig, men for sjefens del så burde jeg egentlig sagt det nå med en gang, for det er nå hun jobber med kabalen for høsten. Og ikke kan jeg si det bare til henne heller, hun er nemlig kjent for å ikke holde like tett som taushetsplikten hennes skulle tilsi...
Men nye jeg bare finner utav når jeg skal fortelle det, så tror jeg det går bra. Jeg har jo en sønn på 2, så det ligger vel litt i korta:)
 
Jeg har samme problem, ganske så sikker på at sjefen min ikke klarer å holde det for seg selv.. Og det blir spesielt knotete siden jeg og samboer jobber på samme plass. Vil ikke at hele jobben skal vite det så tidlig..
Akkurat nå tror alle jeg er sykemeldt pga matforgiftning.. Lurer på hvor lenge jeg kan holde på den liksom..
 
Jeg begynner i ny jobb i mai, så jeg gruer meg litt å fortelle. Håper de har forståelse, jeg har jo alderen med meg☺ Litt kjedelig da jobben er et vikariat på 3 år.
 
jeg gruer meg som bare d:(:( pga at kjegler er ute i permisjon enda, å rekk egentlig ikje kjenne så mye før jeg skal ut i ny permisjon ijen, å på jobben med oss har mange sagt opp og skal begynne. På skole te høsten er jo manko folk allerede:(
 
jeg fortalte det i dag, jobber med psykisk utv hemmede, og den ene brukeren er ganske utagerende, så for sikkerhetsskyld så sa jeg det i dag, og slipper og tilbringe dag og kveldsvakter der. Gikk veldig greit det, snill og imøtekommende sjef, men så har de ikke lov å si noe aannet heller da :)
 
Jeg har fortalt det til sjefen :) Hun ble glad og sa jeg måtte si ifra visst det var noe som ble tungt :) Sa det til henne tidlig fordi hun har visst om prøvingen en stund, pga jeg har måttet hatt fri fra jobb når vi startet utredning.
 
Jeg fortalte det til sjefen min nesten med en gang og hun ble kjempeglad på mine vegne! Jeg har vært åpen om det hele tiden da, at jeg og mannen planla baby dette året, så det kom ikke som noen overraskelse. Her om dagen ble jeg ringt inn på kontoret hennes og tenkte at jeg hadde sikkert gjort noe galt, men da ville hun bare utføre ring-testen for å se hvilket kjønn det blir :p Så jeg kunne vel ikke hatt en mer avslappet sjef!
 
Jeg har fortalt det til sjefen og de jeg jobber nærmest for nesten to uker siden. Føle for å si det tidlig denne gangen siden jeg de andre gangene har endt opp med å ringe og fortelle at jeg var sykemeldt fordi jeg hadde vært gravid men det gikk galt. Gruet meg ikke til å si det til noen :)
 
Off ja, jeg gruer meg. Når bør må fortelle det? Er det nødvendig før uke 12? Er liksom litt sikrere da :)
 
Jeg har kun jobbet i min nåværende jobb i 1 mnd...så jeg gruer meg litt ja. Men om formen er fin så kommer jeg nok ikke til å si noe før nærmere juli tenker jeg.
Også har de jo ansatt en 27 år gammel, nygift jente uten barn da..så de burde vel ikke bli kjempe overrasket. I tillegg så jobber jeg i barnehage da,så de fleste der er jo litt over gjennomsnittet glad i barn :)
 
Back
Topp