Helgeskravling :-)

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
S

Sjefshoppa

Guest
Skravl i vei :-)

Skal stå opp og hente dataen nå og lage meg ost og kjeks med paprika og glass med oboy. Så kommer barnets oldeforeldre å henter meg halv ett :-) mannen jobber overtid idag og verden går under for meg :p :'(

Jeg har akkurat laget meg to knekkebrød med ost på, og så furter jeg fordi vi ikke hadde agurk...!! :P

Jeg begynner seriøst og lure på om jeg bærer to stk jeg også....Jeg har fått ganske så stor mage. Jeg vet jeg er oppblåst, men herlighet da mann...ser ut som jeg er 5 mnd!

Jeg begynner seriøst og lure på om jeg bærer to stk jeg også....Jeg har fått ganske så stor mage. Jeg vet jeg er oppblåst, men herlighet da man...ser ut som jeg er 5 mnd!
Da er vi to :O
Dette svangerskapet er så ulikt det forrige også!

Idag skal jeg kjøpe inn noen ny te lys staker og ha en romantisk aften :-D hvem vet om kvelden ender på det samme som når vi var ute på date, høhø :-)

Såå langt har jeg klippet meg, tatt sol, handlet inn mat, vært på tur med hundene, vasket huset og vasket klær! Nå skal jeg luffe litt på sofaen, før jeg går meg en tur til og lager taco til middag :D Er fremdeles alene hjemme, så i kveld skal jeg synke ned i sofaen med masse smågodt og se chicmovies all alone :p

Blæææææ i hate my shoes :'( holdt på å dette tre ganger idag :'( ALDRI bruke de igjen !!!!! ALDRI ..... :'(

Flere enn meg som skal følge boksekampen til brækhus nå eller? :)

Yeah ... sove om en time og opp 07:00 :p bærer det avgårde til oppfølging samtale :-) mannen blir med ♥

Back
Topp