Skravletråd 13.04

Momofmany

Forumet er livet
Hva skal dere i dag? Lager en ekstra skravletråd i tillegg til den lange jeg bare... Prøve å lage litt mer tråder og heve oddsa for alle som vil bli/opp på topp 100 nå tenkte jeg :P Hehe.. Har usedvanlig med tid i dag da Aron sover ENDA! Blir helt nervøs av slikt.. Men har sjekka og VEKT han flere ganger, han både puster og snur på seg - og sovner igjen.. så hehh.. likevel bekymra da! Oppe 07 til vanlig liksom ;-O

Stod opp tidlig i dag da samboer har influensa og snorker til deeeee grader. Arrrrh! Sitter og ser Miss Adviced og venter på at familien skal våkne :P Fellesfrokost med eggerøre og bacon og masse godt :D
Så regner jeg med at jeg skal kjøre storesøster og en venninne av henne til et kjøpesenter her og hente de etter noen timer. Ellers....farge håret og ha litt selvpleie....vaske badene og tørke støv, deretter slenge bena høyt og nyte en ny bok av Jussi Adler- Olsen :D Savner bare hvitvinen min da :P

Idag er den store ryddedagen hos oss :) Så jeg finner jeg det jeg har spart på i alle år, og kaster det. For jeg har ikke savnet det en dag. Litt lyst til å kaste mye av sambo sine ting også ;)

I dag skal vi se landskamp i ishockey på Lillehammer ;)

Skal forresten låne plattingen til svigers idag og kose oss i sola og leke der.. Ellers kanskje på trilletur med alle 3.. Aleine med barna til 4 :)

Idag er den store ryddedagen hos oss :) Så jeg finner jeg det jeg har spart på i alle år, og kaster det. For jeg har ikke savnet det en dag. Litt lyst til å kaste mye av sambo sine ting også ;)

Ååh det er deilig det.. :) Jeg har kasta utrolig mye av mitt siden jeg flytta hit (sambo sitt barndomshus) mens han nekter å kaste et fnugg.. Samlemani, lik mora som bor i kjelleren vår.. Rafta er full etter bare 4 år og mye her ligger fra foreldrene ENDA :(

Ååh det er deilig det.. :) Jeg har kasta utrolig mye av mitt siden jeg flytta hit (sambo sitt barndomshus) mens han nekter å kaste et fnugg.. Samlemani, lik mora som bor i kjelleren vår.. Rafta er full etter bare 4 år og mye her ligger fra foreldrene ENDA :(

Mannfolk tror jo de kan få bruk for det en dag. Her har han 4 par ski, for ulikt føre, masse fiskeutstyr som han ikke bruker osv.

Han samboeren din kan vel kaste litt han også, når du har kastet en del? :) Eller så kan det jo plutselig "forsvinne" litt etterhvert. Savner de ikke det, så er det jo ikke farlig ;)

Mannfolk tror jo de kan få bruk for det en dag. Her har han 4 par ski, for ulikt føre, masse fiskeutstyr som han ikke bruker osv.

Han samboeren din kan vel kaste litt han også, når du har kastet en del? :) Eller så kan det jo plutselig "forsvinne" litt etterhvert. Savner de ikke det, så er det jo ikke farlig ;)

Ja nettopp, men det er fullt i datautstyr og shit som jeg ikke har peiling på.. Tør ikke kaste noe han kanskje en dag tenker på å lete opp, da får jeg høre det!.. Tror seriøst han er en sann horder! Mora er det definitivt.. Kjelleren vår og plattingen er STAPPA..

Ja nettopp, men det er fullt i datautstyr og shit som jeg ikke har peiling på.. Tør ikke kaste noe han kanskje en dag tenker på å lete opp, da får jeg høre det!.. Tror seriøst han er en sann horder! Mora er det definitivt.. Kjelleren vår og plattingen er STAPPA..

Men da kanskje dere kan tjene penger på det? Meld han på "syke samler som sparer på alt". Finnes da masse slike program ;)

Back
Topp