Symptom ?!? Uke 5

lulan

Forelsket i forumet
GO morgen jenter:):) herlig vår dag her:) jeg er 5 uker på vei, men har ikke noen tegn til symtomer enda, bare kjenner at jeg blir fort sliten, og trøtt, men trøtt kan være at jeg ikke sover hele netter enda, oppe med frøkena mi:):)
 
God morgen :) jeg er 4+6 i dag og føler heller egentlig ingen symptomer, utenom tretthet og sliten slik som deg. Men det var jeg i flere mnd før jeg ble gravid også så tenker ikke på det som ordentlige symptomer. Kjenner kanskje litt nede i magen noen ganger, men utenom det ingen ting.
Tror bare vi skal være glad for å slippe kvalme, ømme bryster og slikt så lenge som mulig ;)
 
Hehe ja, skal være glad, kjenne jeg blir sliten når jeg er mye aktiv;) men så vil jeg være det og, for ak passert uke 7 sist så startet d for fullt, da var jeg så og si sengeliggende fra uke 7 til uke 14, å tanken på at det skal skje nå, huff huff, ska bli hardt med ei tuppe på 6 mnd og gubben som er på sjøen, jobber 4/4:/ sååååå håper på gutt kanskje svangerskap bli ana??;)
 
Jeg hadde mye press, murring, strekking og stikking nederst i magen, men det har nå gitt seg. Men jeg har ømme bryster og allerede gått opp en størrelse i BH :O
Ellers ingen kvalme og blir veldig kvelds trøtt sånn etter kl 18 :)
 
Nei se her.. her var det jo en lik tråd som den jeg akkurat startet.. haha :) bare å overse den da dere :)
 
Jeg hadde mye press, murring, strekking og stikking nederst i magen, men det har nå gitt seg. Men jeg har ømme bryster og allerede gått opp en størrelse i BH :O
Ellers ingen kvalme og blir veldig kvelds trøtt sånn etter kl 18 :)


heheh det er bare 1mnd siden jeg sluttet og amme, så håper at jeg ikke skal gå opp noe særlig i bh str da får jeg jo mega pupper:) heheheh
 
I dag er jeg 6 uker på vei, men jeg er ikke kvalm. Men jeg har kjempeømme bryster og det stikker og strekker veldig nederst i magen. I tillegg kunne jeg sovet hele dagen om jeg kunne, men jeg sover veldig dårlig om natten.
 
I dag er jeg 6 uker på vei, men jeg er ikke kvalm. Men jeg har kjempeømme bryster og det stikker og strekker veldig nederst i magen. I tillegg kunne jeg sovet hele dagen om jeg kunne, men jeg sover veldig dårlig om natten.

stikker en del med meg også, jeg er kjempe trøtt på dag tid jeg også men så kommer natten å da er jeg stup trøtt men får ikke sove:)
 
Akkurat sånn er jeg og :eek: merkelige greier ;p
 
Ja det er litt vittig:) men i venta på komme meg inni 6uker og lure på om kvalmen kommer:) tenk om jeg slapp:):) heheh
 
Jeg er 5+3 og opplever litt kvalme innimellom, murringer, et eller annet skjer i lysken også... Også er jeg syyyykt tørst! Når jeg er sliten føles det om jeg er fyllesyk!? Makan! Men føler meg igrunn i god fom, ingen av symptomene er slitsomme - foreløpig.
 
Ingenting kun oppblåst :dontknow
 
Ja det med at du er tørst har jeg merket, og tørr i munnen og leppene
Jeg er 5+3 og opplever litt kvalme innimellom, murringer, et eller annet skjer i lysken også... Også er jeg syyyykt tørst! Når jeg er sliten føles det om jeg er fyllesyk!? Makan! Men føler meg igrunn i god fom, ingen av symptomene er slitsomme - foreløpig.
 
Back
Topp