Skjer det virkelig nå IGJEN? :'(

Huff leit og høre:/ krysser fingrene for deg;) håper at det går bra:)
 
Ånei! Så trist å lese! Skjønner veldig godt at du er lei deg og redd nå! Krysser fingrene for deg! :)
 
Nå er jeg nettopp kommet hjem fra legevakten! Hadde så store smerter i magen at jeg kaldsvettet!
De tok blodtrykk, stikk i fingeren, sjekket magen og urinprøve. De så bra ut, men skal på sykehuset i morgen tidlig kl 9 for full sjekk, da tar de nok UL også!
 
Nå er jeg nettopp kommet hjem fra legevakten! Hadde så store smerter i magen at jeg kaldsvettet!
De tok blodtrykk, stikk i fingeren, sjekket magen og urinprøve. De så bra ut, men skal på sykehuset i morgen tidlig kl 9 for full sjekk, da tar de nok UL også!
Bra at de følger deg godt opp!
Lykke til imorgen :)
 
Nå er jeg nettopp kommet hjem fra legevakten! Hadde så store smerter i magen at jeg kaldsvettet!
De tok blodtrykk, stikk i fingeren, sjekket magen og urinprøve. De så bra ut, men skal på sykehuset i morgen tidlig kl 9 for full sjekk, da tar de nok UL også!
uff, hørtes ikke godt ut :( Bra de ikke kunne finne noe galt på legevakten :) Lykke til i morgen, håper alt står bra til med lille i magen <3
 
Håper det bare er spiren som bøller litt. Lykke til imorgen!
 
De så ikke noe foster i livmoren min idag. Jeg blør minimalt. Tok Hcg idag og skal ta ny på Mandag. På Tirsdag blir det ny UL igjen. Legen sa at det kunne være at jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde at det var derfor de ikke kunne se noe, men det er veldig usannsynlig i mine beregninger, men man skal aldri si aldri ;)
 
De så ikke noe foster i livmoren min idag. Jeg blør minimalt. Tok Hcg idag og skal ta ny på Mandag. På Tirsdag blir det ny UL igjen. Legen sa at det kunne være at jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde at det var derfor de ikke kunne se noe, men det er veldig usannsynlig i mine beregninger, men man skal aldri si aldri ;)


Krysser fingrene for at det er det som er tilfelle. Masse lykke til!!!
 
Kan bare si lykke til videre, håper at det er noe der på neste ul. Vet akkurat hvor nervepirrende det er bare å gå rundt og vente på at tida skal gå.
 
Krysser fingre og tær for deg!!! Hvor langt skal du være? Jeg fikk den festeblødningen sent sist. Håper det bare er det eller uskyldig blødning.
 
Regner med de sjekket den egglederen du har igjen innmari godt for et nytt ekstrauterint? :/
 
Krysser fingre og tær for deg!!! Hvor langt skal du være? Jeg fikk den festeblødningen sent sist. Håper det bare er det eller uskyldig blødning.

Jeg hadde mens den 28 februar og har en syklus på 30-31 dager, så i følge den så skal jeg være 6 + ett eller annet. Men eggløsningen kan jo ha vært sein ute, men jeg har på følelsen at dette svangerskapet ikke blir noe av :(

Hadde du vondt når du hadde blødning?
 
Regner med de sjekket den egglederen du har igjen innmari godt for et nytt ekstrauterint? :/

Ja han så på de og han så ingenting noen plasser. Skjønner ikke hvorfor jeg har så utrolig vondt. Har en stikkende smerte som om noe skarpt noe blir stukket opp i livmoren min :( Skal heldig vis på ny UL på Tirsdag.
 
Jeg hadde mens den 28 februar og har en syklus på 30-31 dager, så i følge den så skal jeg være 6 + ett eller annet. Men eggløsningen kan jo ha vært sein ute, men jeg har på følelsen at dette svangerskapet ikke blir noe av :(

Hadde du vondt når du hadde blødning?

Jeg hadde vondt ja. Viste ikke at jeg var gravid så trodde det rett og slett var menstruasjon jeg ventet sånn på og var litt sen med. Bløde i nesten 1 uke.
 
Back
Topp