S
Sjefshoppa
Guest
Vondt i hoftene og ned i halebeinet og forann ved symfen :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så tidlig som uke 10+3? :OHøres ut som bekkenløsning. Jeg hadde det slik i forrige svangerskap.
Huff da :-( Håper du slipper det nåka være bekkenet ja. tror det kan komme tilig til mange, pga at de hormonforandringene, og kan gå over igjen
jeg er nok av den mindre heldige, kjent bekkenet siden testen var positiv omtrent. fikk tilig bekkenløsning med første som varte resten av svangerskapet.
håper det går over til deg igjen, for det er ikke godt![]()
Huff :-( synes synd på deg. Sender deg en god klem ♥Høres dessverre ut som bekkenløsning ja :-( det kan komme veldig tidlig, jeg har også dessverre begynt å få det! Jeg fikk det rimelig tidlig sist svangerskap men hadde virkelig håpet det kunne vente litt denne gangen.. Men så heldig skulle jeg ikke være Nei...
Tusen takk for det! Syns synd på deg også om det er bekkenet som har begynt å tulle! Krysser alt jeg har for deg for at det er noe annet som går over fortHuff :-( synes synd på deg. Sender deg en god klem ♥