Hva kan dette være? "/

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
S

Sjefshoppa

Guest
Vondt i hoftene og ned i halebeinet og forann ved symfen :O

ka være bekkenet ja. tror det kan komme tilig til mange, pga at de hormonforandringene, og kan gå over igjen ;)

jeg er nok av den mindre heldige, kjent bekkenet siden testen var positiv omtrent. fikk tilig bekkenløsning med første som varte resten av svangerskapet.

håper det går over til deg igjen, for det er ikke godt ;)

Høres dessverre ut som bekkenløsning ja :-( det kan komme veldig tidlig, jeg har også dessverre begynt å få det! Jeg fikk det rimelig tidlig sist svangerskap men hadde virkelig håpet det kunne vente litt denne gangen.. Men så heldig skulle jeg ikke være Nei...

ka være bekkenet ja. tror det kan komme tilig til mange, pga at de hormonforandringene, og kan gå over igjen ;)

jeg er nok av den mindre heldige, kjent bekkenet siden testen var positiv omtrent. fikk tilig bekkenløsning med første som varte resten av svangerskapet.

håper det går over til deg igjen, for det er ikke godt ;)
Huff da :-( Håper du slipper det nå :-) nei, kjenner det i rumpa og lysken og. Fyso snupper fyso :-)

Høres dessverre ut som bekkenløsning ja :-( det kan komme veldig tidlig, jeg har også dessverre begynt å få det! Jeg fikk det rimelig tidlig sist svangerskap men hadde virkelig håpet det kunne vente litt denne gangen.. Men så heldig skulle jeg ikke være Nei...
Huff :-( synes synd på deg. Sender deg en god klem ♥

Huff :-( synes synd på deg. Sender deg en god klem ♥
Tusen takk for det! Syns synd på deg også om det er bekkenet som har begynt å tulle! Krysser alt jeg har for deg for at det er noe annet som går over fort :-)

Back
Topp