Afipran mot kvalme

Hører ikke til her inne :p Men svarer deg for det ;)
Jeg har fått det en del siden jeg sliter enormt med kvalme. Nå kan det hende bivirkningene er forskjellig på deg fra meg men jeg endte i alle fall opp med å løpe på do både 2 og 3 ganger og ble sittende der halve dagen...
Ja, ikke for å spy!.... Så jeg har tatt det valget og heller ligge rett ut med kvalme enn å ha diarè :p

Så for min del ble de siste utvei når jeg allerede var på randens vei! Håper de funker litt bedre på deg ;)
 
Noen som tar det? Jeg er litt skeptisk men har jo lest at det ikke er farlig. Jeg har en eske i veska men har ikke tatt noen, kvalmen pleier komme for fullt i elleve tiden på dagen
Jeg fikk det på resept av legen nå, så jeg tar det. Merker en anelse mindre kvalme men ikke veldig mye. Det er pillene jeg tar, merker ikke noen bivirkninger. Fikk resept på stikkpillene da jeg gikk med sønnen min, de fikk meg til å skjelve, da valgte jeg heller å være kvalm ;)
 
Jeg fikk det ikke av legen min da jeg var så dårlig. Kanskje det var en tanke bak det, når jeg leser om bivirkninger ;)
 
Jeg klarer ikke å komme så mye lenger enn sofaen.. Før jeg fikk pillene klarte jeg ikke holde på noe mat, nå får jeg i meg noe heldigvis :)
Min søster blir ekstremt dårlig når hun er gravid og blir innlagt og får næring via sonde, er heldigvis ikke så dårlig :)
 
Jeg tok afipran, men følte egentlig jeg vart mere kvalm, så her endte valge på postafen, tok før jeg lag meg på kveldene. Men her var det ikke bare morgen kvalme, var nesten verre på kveld og natt
 
Back
Topp