Ny her og termin på Lucia dagen :)

Jeg er 5+4 og bor i Kongsvinger :) Velkommen og gratulerer :D
 
5+4 her og bir i Troms.

Velkommen og gratulerer så mye
 
Ok han sa jeg hadde EL den 20 mars gynekologen og er 4+4 ca :)
så skal ha baby 13-15 des ca. er det din første?
 
Så koselig, hr det gått opp for dere at dere skal ha barn? har dere barn fra førr?
Når fortalte dere dem?
 
Gratulerer :)

På menstermin er jeg 6+0, men basert på UL i går er jeg sannsynligvis 5+4 eller noe deromkring. Vet mer på fredag :)
 
Ok han sa jeg hadde EL den 20 mars gynekologen og er 4+4 ca :)
så skal ha baby 13-15 des ca. er det din første?
Det er min første, jeg. blir 34 i desember, så det var på tide å forsøke. Jeg tok ut kopperspiralen 7. mars, og fikk mens dagen etter, som ventet. ble gravid på første mulige, så det har gått slag i slag dette her!
Og du?
 
Så koselig, hr det gått opp for dere at dere skal ha barn? har dere barn fra førr?
Når fortalte dere dem?
For meg er det ikke helt gått opp enda. Blir vel mer virkelig etter vi har vært på tidlig UL.
Vi har ei jente på 17 mnd fra før av.
Kommer ikke til å fortelle det før uke 12, men mine foreldre vet det allerede :) og 2-3 venninner som er på samme forum som meg :)
 
Jeg har en gutt født 07 fra før, tok meg et år og lage han og tok 1 år nå også.
men begynner endelig gå inn på meg at jeg er gravid hehe :p litt sjokkert kan man si!
 
Han skal få vite det ca på 17 mai, har sagt at mamma och pappa har en overraskelse til deg den dagen, så han teller dager ;)
blir spennende for oss alle !
 
Så koselig, hr det gått opp for dere at dere skal ha barn? har dere barn fra førr?
Når fortalte dere dem?

Har ikke gått helt opp for meg enda. Har så lite symtomer også foreløpig.
Vi har to barn fra før på 4 og 6 år. Har ikke fortalt de det enda. Kommer til å vente i en del uker til, hvertfall til jeg er minst 12 uker på vei.

Har du barn fra før? :)
 
Back
Topp