mye tuting om dagen :P

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Er sykemeldt om dagen, og da blir det jo automatisk en del tv-titting :P Tar meg selv i å gråte til nærmest hvert eneste tv-program :P Alt fra fødeavdelingen, unge mødre, beretninger om begynnelser, 7th heaven, OTH... alt! For et hormontoll jeg er :D Ikke mye vits i sminkinga om morran nei ;) Flere som gråter mye her?

Haha. Kjenner meg litt igjen, du :p en litt rørende scene og tårene triller :p

Her sitter jeg å tuter når jeg ser Tingeling eller Rapunsel sammen med jentungen :smiley-bounce022 :smiley-bounce022 :smiley-bounce022

haha ja jeg er helt ekstrem, noen ganger vet jeg ikke en gang hvorfor og må ta meg i det noen ganger når jeg sitter med 2 åring for da skjønner jo han ingenting hehe og han er en veldig empatisk og følsom gutt så da reagerer jo han på det også hehe
midt på dagen nå når jeg har vært hjemme har jo han vært i bhg så da er det bare å tute ivei ;-)

Jeg blir heller muggen, spesielt når jeg er sliten. Da kan jeg glefse. Sikkert hormoner det og. Har det bra jeg m, verre med han jeg bor sammen med.

Åh kunne ønsket jeg også var sykemeldt om dagen, er så sliiiten! Har lyst å ha muligheten til å ligge å tute foran tven jeg også, men her er det bare jobb jobb jobb...:( så bare tut i vei du!:P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

JA! Jeg blir nesten litt små flau av meg selv.
Det gjør han jeg bor med også, "herregud'a erre du griner for nååå'a?" :P

Ja, jeg griner hele tiden. Jeg griner fordi jeg blir lei meg, glad, rørt, alt. Flere ganger daglig er det tårer som vil ut. Noen ganger klarer jeg å tvinge dem tilbake, andre ganger må de ut. I går var jeg så sliten at jeg begynte å grine. Da grein jeg i en halv time i strekk. Tuuuuut :help

Mannen rister på hodet stakkar.

Åh kunne ønsket jeg også var sykemeldt om dagen, er så sliiiten! Har lyst å ha muligheten til å ligge å tute foran tven jeg også, men her er det bare jobb jobb jobb...:( så bare tut i vei du!:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uff :/ Kan ikke du vurdere å trappe ned litt da, om du er så sliten? Må høre på kroppen vet du :)

JA! Jeg blir nesten litt små flau av meg selv.
Det gjør han jeg bor med også, "herregud'a erre du griner for nååå'a?" :p

heheeh samme her også. Det samme sier mannen i huset her å:) men han sørger for at det ligger tørkepapir på bordet da:p

Back
Topp