K
Kath
Guest
synes vi kan ha en tråd på viktigste tråder hvor vi kan spørre hverandre om ting så slipper du å bli lagt på en annen side 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ofte blod på papiret når jeg snyter meg, og har begynt å blø neseblod noen gang. Antar det skyldes følsomme slimhinner.Noen som opplever tynne blodkar i nesen? Jeg blør hver gang jeg snyter meg![]()
Jeg tror det er veldig vanlig, mener jeg har hørt at det er vanlig at an begynner å blø litt lettere i tannkjøttet ogsåNoen som opplever tynne blodkar i nesen? Jeg blør hver gang jeg snyter meg![]()
JaaaaNoen som er oppe om natten å spiser?![]()
Hihi! Fiskekaker er namJaaaaJeg har spist fiskekaker 2 netter på rad nå :s
Her går det i pølser som natt matJaaaaJeg har spist fiskekaker 2 netter på rad nå :s
Selvfølgelig kalde uten ketsup :-D not me p er egentlig ketsup freek xD også reagerer jeg på melkeprodukterNam, pølser er også godt![]()
Kalde i love it :-D be mannen kjøpe fiskekaker i morgenMm gilde winepølser fikk jeg lyst på nå! Kalde...
Ingenting som frister? :-(Skulle ønske jeg hadde lyst på mat jeg...sukk... *drømme*![]()
ÅSkulle ønske jeg hadde lyst på mat jeg...sukk... *drømme*![]()
Jeg må ha mer mat og pølse smaker ikkeÅ! Nam, ble sulten nå jegHmm.. en skikkelig god saus og knuste poteter
Jummy! Hihi!
Matmonster selv på kvelden/nattenÅDu får ikke i deg så mye mat?
Syns ikke så mye frister jeg heller, men det er mest på morgenen og litt utover ettermiddagen.. på kvelden våkner matmonsteret!
![]()