Jeg skal i bryllup...

_nette86

venter en liten juleskatt
Høsthjerter 2017
...og håper inderlig kjolen jeg har kjøpt passer da :p
Kjøpte den i påsken, og hadde ingen tro på at vi skulle bli gravide nå siden det allerede har tatt så lang tid.
Men jeg skal i bryllup 1. juni da skal jeg være forlover,
så er det bryllup 29 juni,
og så er det bryllup 24 august.
Hehe spørs om kjolen passer til alle 3, men bare den passer 1.juni skal jeg være fornøyd :)
 
Jeg skal også i bryllup første juni! Fikk skreddersydd kjole når vi var i Thailand i desember så håper virkelig den passer :) den er ganske løs over magen så der går det nok greit. Utfordringen blir puppene som har vokst ;)
 
Jeg skal også i bryllup første juni! Fikk skreddersydd kjole når vi var i Thailand i desember så håper virkelig den passer :) den er ganske løs over magen så der går det nok greit. Utfordringen blir puppene som har vokst ;)
Puppene blir nok den største utfordringen her også, har litt å gå på på magen ;)
 
Jeg skal gifte meg 1.juni, så håper kjolen passer, men regner med det går bra. Stram rett under puppene og løs nedover. Utfordringen blir å finne bh, kjolen kan ikke legges opp før jeg har den klar. Forandrer puppene seg veldig nå fremover?

Truse regner jeg ikke med blir noe problem, eller? Kravet er at den må være sømløs og hudfarget.
 
Back
Topp