Tirsdag?

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Her inne var det stille..
Vi har vært oppe en times tid nå, og Jenny har fått grøten sin. Formen min er ikke som den burde med hodepine og vond hals, så i dag skal det skje minst mulig..
Hva med. Dere?

Huff da, så kjedelig å være syk, håper du blir fort frisk:)

Vi stod opp klokka ni i dag, nasse våknet egentlig litt før halvåtte, men fant roen og sovnet igjen selv.
Ingen amming eller oppvåkning i natt heller.
I dag skal jeg til fysio klokka to, eller så skjer det ikke så mye:) Overskyet i dag.

God morgen!
Her var det amming en gang i natt, og kl 06 i morges, og så våkna hun kl 07.30 :) Da kom pappan inn med ei flaske melk, for ikke snakk om hun vil ha puppen når øyene er åpna o_O

Hermine holder på å våkne i vogna nå, og jeg heller kaffen innpå før hun vil komme inn :p ;)
Har egentlig ingen planer idag, men må ut å gå en tur, for ellers kjeder Hermine seg sånn! :eek: ;)

Huff da, så kjedelig å være syk, håper du blir fort frisk:)

Vi stod opp klokka ni i dag, nasse våknet egentlig litt før halvåtte, men fant roen og sovnet igjen selv.
Ingen amming eller oppvåkning i natt heller.
I dag skal jeg til fysio klokka to, eller så skjer det ikke så mye:) Overskyet i dag.
Utrolig hvor mye det hjelper på med litt mat og noen kopper kaffe!:)
Flinke Anette..:) Er dere ofte hos fysio eller?
Og fikk du sola som jeg sendte her om dagen? ??

Hei på dere! Vi sto som vanlig opp klokka 06.00. Vi har bare leika og kost oss foreløpig i dag. Skal ut i sola litt senere :-) Simone fikk seg ny lekekasse i går:
ImageUploadedByBV Forum1365497095.433330.jpg

Hei og hopp!
Igjen i natt var det kun en amming og så frokostpupp kl 6. Han våknet et par ganger før han fikk nattpupp og da fikk han enten tutt eller vann. Håper han snart forstår at han ikke får annet enn det når han våkner sånn at han bare våkner til evt måltid heller. Uansett synes jeg jo det går mye bedre nå med antall amminger osv.

Vi har akkurat kommet inn fra dagens første dupp i vogna. Jeg nøt sola med litt strikketøy, lunsj og kaffi i løpet av den halvtimen. Klesvask er på gang og jeg tenkte å gjøre litt mer husarbeid før Daniel skal få lunsj ca kl 12.

Utrolig hvor mye det hjelper på med litt mat og noen kopper kaffe!:)
Flinke Anette..:) Er dere ofte hos fysio eller?
Og fikk du sola som jeg sendte her om dagen? ??

Ja, den fikk jeg i går, også kom den nå tittende frem:-) :flower

Nei første gangen jeg skal dit til behandling selv, jeg har problemer med høyre skulder og arm, så jeg håper dette kan hjelpe.

Hei på dere! Vi sto som vanlig opp klokka 06.00. Vi har bare leika og kost oss foreløpig i dag. Skal ut i sola litt senere :) Simone fikk seg ny lekekasse i går:
Vis vedlegget 10707

Så herlig bilde:-)
Hvor fikk dere kjøpt den lekekassa? Den var kjempefin:-)

Hei og hopp!
Igjen i natt var det kun en amming og så frokostpupp kl 6. Han våknet et par ganger før han fikk nattpupp og da fikk han enten tutt eller vann. Håper han snart forstår at han ikke får annet enn det når han våkner sånn at han bare våkner til evt måltid heller. Uansett synes jeg jo det går mye bedre nå med antall amminger osv.

Vi har akkurat kommet inn fra dagens første dupp i vogna. Jeg nøt sola med litt strikketøy, lunsj og kaffi i løpet av den halvtimen. Klesvask er på gang og jeg tenkte å gjøre litt mer husarbeid før Daniel skal få lunsj ca kl 12.

Så deilig at du endelig får nok søvn:-)

God morgen!
Her var det amming en gang i natt, og kl 06 i morges, og så våkna hun kl 07.30 :) Da kom pappan inn med ei flaske melk, for ikke snakk om hun vil ha puppen når øyene er åpna o_O

Hermine holder på å våkne i vogna nå, og jeg heller kaffen innpå før hun vil komme inn :p ;)
Har egentlig ingen planer idag, men må ut å gå en tur, for ellers kjeder Hermine seg sånn! :eek: ;)

Herlig natt, ser ut til at bebisene har funnet nattroen:-)

Jeg må bare meddele at Anette endelig har tatt brystet UTEN det forbanna skjoldet i dag, ikke bare litt men et helt måltid :wav.
Bedre sent enn aldri :gen014

Så herlig bilde:-)
Hvor fikk dere kjøpt den lekekassa? Den var kjempefin:-)

Den er fra perfect home party. Du kan se den på nettsiden..kanskje man kan bestille den :-) den er stor og god i tillegg til fin. Skal egentlig strykes så den er rett men jeg likte at den var sånn den var :-)

Den er fra perfect home party. Du kan se den på nettsiden..kanskje man kan bestille den :) den er stor og god i tillegg til fin. Skal egentlig strykes så den er rett men jeg likte at den var sånn den var :)

Hørt om det, mange fine ting der:-) Men du kan ikke kjøpe fra nettsiden deres, det var synd, får håpe noen jeg kjenner skal ha sånn party:-)

Nei første gangen jeg skal dit til behandling selv, jeg har problemer med høyre skulder og arm, så jeg håper dette kan hjelpe.
Det er bra!!;)
Åååja.. Trodde du skulle dit med Anette jeg. Vi har hatt stort utbytte av fysio ifht Jenny iallfall, så da satser vi på at du også får den hjelpen du trenger.:)

Hørt om det, mange fine ting der:-) Men du kan ikke kjøpe fra nettsiden deres, det var synd, får håpe noen jeg kjenner skal ha sånn party:-)

Det er sikkert noen som skal ha snart. Synst jeg hører ordet homeparty hele tiden jeg..det er nok in :-) var mye fint ja, men noe var ganske dyrt syns jeg. Liker å bytte litt på det som står fremme og da vil jeg ikke ha så dyre ting. Ihvertfall ikke de nærmeste årene ;-p

Håper du blir fort bedre! :-)

Det er bra!!;)
Åååja.. Trodde du skulle dit med Anette jeg. Vi har hatt stort utbytte av fysio ifht Jenny iallfall, så da satser vi på at du også får den hjelpen du trenger.:)

Ja, Anette ble helt bra i nakken sin hun også:-) Håper det hjelper ja, der er skikkelig plagsomt til tider.

Back
Topp