Mandagbabyer

Der var hun ja!!
Blid og fornøyd etter en lang dubb? :)
Syns det er fint med strikkaklær asså. Har bestilt denne fra ei venninne i Tr.heim ;
http://www.pickles.no/frkenkpe-med-alpelue/

Den var råfin:-) Elsker strikkaklær selv, jakka hun har på seg har vært mannen sin når han var liten :love2

Ja hun var veldig fornøyd, spes etter litt biffgryte fra Ellas:-) Nå har jeg nettopp lagt henne ned igjen for en siste dupp idag, den pleier ikke være så lang:-) Håper snuppa di fikk seg en god lur :smiley-angelic005

Den var råfin:-) Elsker strikkaklær selv, jakka hun har på seg har vært mannen sin når han var liten :love2

Ja hun var veldig fornøyd, spes etter litt biffgryte fra Ellas:-) Nå har jeg nettopp lagt henne ned igjen for en siste dupp idag, den pleier ikke være så lang:-) Håper snuppa di fikk seg en god lur :smiley-angelic005
Hun har hatt en 20-minutter siden vi stod opp 07.30. Syns det er litt lite, så nå skal jeg pakke henne ned i vogna og se om det funker med en trilletur. ;)

Hun har hatt en 20-minutter siden vi stod opp 07.30. Syns det er litt lite, så nå skal jeg pakke henne ned i vogna og se om det funker med en trilletur. ;)

Pleier å hjelpe når man triller ja:-)

Pleier å hjelpe når man triller ja:-)
Vanligvis.. I går remja hun bare når.vi trilla, og jeg måtte plukke henne opp og bære henne hjem! Gøy.. Heldigvis gikk det greit nå da.:) Hun sovna før vi kom med på veien, så da henta vi bare posten og havna i solveggen på verandaen. ;) :cool:

Vanligvis.. I går remja hun bare når.vi trilla, og jeg måtte plukke henne opp og bære henne hjem! Gøy.. Heldigvis gikk det greit nå da.:) Hun sovna før vi kom med på veien, så da henta vi bare posten og havna i solveggen på verandaen. ;) :cool:

Deilig:-)

Berta her har sovet mer enn normalt på sin andre dupp, for hun sover enda, må vel vekke henne så det ikke blir kluss med legginga hennes.

Deilig:-)

Berta her har sovet mer enn normalt på sin andre dupp, for hun sover enda, må vel vekke henne så det ikke blir kluss med legginga hennes.
Wow.. Hun sover bra i dag, Anette! Har jo dubba hver gang vi har chat'a jo.:D Godt det.. Søvn avler søvn! Mulig det blir ei trasig natt her da, med 40min søvn siden i dag morges. Jaja..

Wow.. Hun sover bra i dag, Anette! Har jo dubba hver gang vi har chat'a jo.:D Godt det.. Søvn avler søvn! Mulig det blir ei trasig natt her da, med 40min søvn siden i dag morges. Jaja..

Får håpe hun velger å ta det om natta isteden for:-)
Ja i dag har det vært ekstremt, men det var godt å få litt alenetid:-)

Den var råfin:) Elsker strikkaklær selv, jakka hun har på seg har vært mannen sin når han var liten :love2

Ja hun var veldig fornøyd, spes etter litt biffgryte fra Ellas:) Nå har jeg nettopp lagt henne ned igjen for en siste dupp idag, den pleier ikke være så lang:) Håper snuppa di fikk seg en god lur :smiley-angelic005
hehe, når de snuppe blei lagt for sin siste dupp tok Hermine sin nest siste :p Her var siste lur fra 17.15-18 ;)

ååå,så godt han sov! :rolleyes: Sover han sålenge dere kjører da eller? Hermine våkner alltid etter 30 minutters søvn i bilen, frustrerende når hun kan sove 1,5 timer i vogna o_O

Ja, han sov hele veien til Sverige, som tok halvannen time:) sover godt i bilen, men ikke alltid han sover:) har med leker i bilen idag tildele han er våken og kjeder seg;)

hehe, egentlig ikke, men hun holder ikke ut fra 15 til kvelden, er stuptrøtt kl 17, så da må det en ettermiddagslur til for å utsette kvelden litt ;)

Lurt det ja:-)

Back
Topp