Hva skal dere i sommerferien?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Jeg trenger litt inspirasjon til hva vi skal gjøre i sommerferien.
Vi dropper syden i år, og får finne på noe annet. Men hva?
I fjor var vi i de fleste fornøyelsesparker her i Norge:
  • Bjørneparken
  • Tusenfryd
  • Bø i sommerland
  • Akvariet i Bergen
  • Hunderfossen
Få høre hva dere skal i år, så kanskje jeg får litt tips selv :)

Vi skulle egentlig til dyreparkeni Kristiansand, men nå ser det ut som vi kun skal være hjemme(oslo)... Så blir nok stranda når været er fint, grilling, Leos Lekeland, byturer og møte andre venner med barn... frøkna er så liten ennå, at for henne spiller det ingen rolle, så lenge mamma er med :p
Edit: Glemte at vi skal på campingtur til Ullared :laughing021
Og båttur i båten til pappa med kona og søster :)

Vi var på Hunderfossen 10 gander i fjor...... :P Så det blir det iallefall ikke i år.
Men kanskje Lilleputthammer, og iallefall Langedrag.
Blir iallefall campingferie :D

Vi skal til Danmark :) Legoland og løveparken :)
Har tre gutter på 6 1/2, 5 og 1 år vil de være i sommer.

Jeg trenger litt inspirasjon til hva vi skal gjøre i sommerferien.
Vi dropper syden i år, og får finne på noe annet. Men hva?
I fjor var vi i de fleste fornøyelsesparker her i Norge:
  • Bjørneparken
  • Tusenfryd
  • Bø i sommerland
  • Akvariet i Bergen
  • Hunderfossen
Få høre hva dere skal i år, så kanskje jeg får litt tips selv :)

Heter det egentlig Bø i sommerland, eller sommerland i Bø?

Jeg har termin i juli, så vi blir hjemme. Skal besøke Bjørneparken og Langedrag da..

Skal kjøpe årskort i dyreparken så der skal vi også blir det vertfall dagstur t fårup ;-) resten tar jeg på sparken :P

Det vi har planlagt foreløpig er hytta på Sørlandet og dyreparken. Skal bo i abra havn!

Syden i mai, rolig hjemme i juli:-)

Skal to uker til Mallorca og så har jeg to unger alene i 8 uker. Mannen tar ferie på høsten og i jula så sommeren er "min". Kjøper årskort i dyreparken - usikker på om det blir i badeland og...
Så blur det noen turer til Østlandet og Telemark og vips så var sommeren over og jeg skal i jobb igjen :eek:

Vi skal 3 dager i Roma før vi skal på Cruice i Middelhavet en uke. Siste uka skal vi på bobiltur til Sverige eller Danmark.

Vi skal til dyreparken fra en tors- søn eller noe lignende :) Må vell snart bestille..

Jeg blir da høy gravid i sommer jeg! Så blir ikke mye ferie, for vi tørr rett å slett ikke å planlegge noe stort :)
Blir helt sikkert en Sverige tur :)

Siden vi skal ha baby no i mai tar vi det litt etter litt for å se hvordan babyen blir,men snakker om å kjøre litt i små etapper,kongeparken,dyreparken,liten tur over til Sverige og fun city,pers på gol og Mikkelparken:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

I mai kommer min første lille... så for min del blir det en rolig sommer:) Bare kose seg med dette nye, kanskje grille litt hjemme og egentlig ta livet veldig med ro og være med familie:)

Back
Topp