Noen som har jumperoo?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Jeg vurderer og kjøpe den til Emmeth, men kjenner ingen som har erfaring med den:)

Er det en vogn?:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg har en slik, bare eldre modell:)

Hun liker den veldig godt forresten:D

Så fin den er;):p ser ut som hun koser seg i den da:D vurderer sterkt om jeg skal kjøpe en sånn til emmeth:p

Den hadde datteren min det mye morsomt med en stund :)
Vi lånte oss en pga. høy pris på de nye og den var kun stas i ett par måneder så ;)
Kjøp en brukt hvis du finner en - det er mitt råd. ;)

Han elsker og stå og hoppe på fanget:D:D:D

Jeg tror han ville likt en slik:p

Den hadde datteren min det mye morsomt med en stund :)
Vi lånte oss en pga. høy pris på de nye og den var kun stas i ett par måneder så ;)
Kjøp en brukt hvis du finner en - det er mitt råd. ;)

Ja, har sett på finn til 1000 kr, så vurderer og kjøpe brukt:) takk for tipset;)

Jeg arvet den vi har:)

Ja, fornøyd med det, har en veldig snill kollega på jobb:)
Håper du finner en som fint brukt, om ikke det blir ny:)

hmmm...vi fikk tilbud om å få en slik, men fysioterapeuten på hs mente at det ikke fantes noe positivt i en slik sa o_O Sånn bortsett fra at ungen er fornøyd. For de blir stående/hoppende i samme stilling hele tiden, og kunne visst til og med få belastningsskader/slitasje på lang sikt fordi bevegelsen de gjør blir så ensformig :eek: :oops: Så jeg turte ikke å takke ja da tanta mi spurte om vi ville ha en slik etter deres gutter :p ;)
MEN om man ikke bruker den for mye så går det sikkert greit altså, blei bare så skeptisk da fysioen snakka sånn om den ;)

hmmm...vi fikk tilbud om å få en slik, men fysioterapeuten på hs mente at det ikke fantes noe positivt i en slik sa o_O Sånn bortsett fra at ungen er fornøyd. For de blir stående/hoppende i samme stilling hele tiden, og kunne visst til og med få belastningsskader/slitasje på lang sikt fordi bevegelsen de gjør blir så ensformig :eek: :oops: Så jeg turte ikke å takke ja da tanta mi spurte om vi ville ha en slik etter deres gutter :p ;)
MEN om man ikke bruker den for mye så går det sikkert greit altså, blei bare så skeptisk da fysioen snakka sånn om den ;)

Jeg også har hørt dette. Men det er sikkert ingen fare visst den ikke brukes hele dagen :-) jeg vil ikke ha slik eller gåstol for balansen og motorikken utvikles bedre når de må lære på egen hånd. Er redd for at det hadde blitt til at vi puttet hun opp i for ofte.

Tror ikke det er skadelig om de bare får sitte i den av og til, og ikke for lenge:-)
Jeg har den på rommet hennes, hun pleier å få sitte i den når jeg skal legge sammen klær og sånt når vi er nede i 1. etasjen:-)

Jeg tror også at disse greiene går helt fint, så lenge ungene ikke sitter i dem HELE dagen! Elise har en gåstol sak, som hun elsker, så hun får gå litt rundt i den hver dag :) alt med måte! det er jo ikke anbefalt å sette ungene i høystol, eller la dem sitte i det hele tatt før de klarer å sette seg opp selv.. Forskjell på anbefalinger og forbud ;)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Emmeth sitter litt i tripptrapp`n selvom han ikke greier og sitte helt selv ennå, og kommer jo selvsagt ikke til og la han sitte i jumperoo`n hele tia, bare sånn engang iblant:) Hadde gåstol til jentene også, som de var veldig glad i:)

Trodde ikke Hermine kunne sitte jeg heller, men så prøvde jeg å sette henne på gulvet og jammen meg satte hun ikke, rak i ryggen og stødig som bare det :D ;)

Back
Topp