Hvordan skjule graviditet...

Prikk

Flørter med forumet
Skal i bryllup i helgen. Har ingen strategi, men har virkelig ikke lyst å avsløre spireliten helt enda.. noen tips?!

Ser for meg et ekko i rommet hver gang servitøren forsøker å fylle vinglasset og jeg diskrét prøver å takke nei.. :eek: (Jeg har ikke førerkort, så den funker ikke)
 
hm.. den er litt tricky, hva med om servitøren fyller glasset med vin, men du bare drikker vann? da trekker du jo ikke til deg oppmerksomhet, men bare sklir inn med de andre :p eller...?
 
Må du drikke av vinglasset da? Hvis ikke hadde jeg gått for antibiotika-løsningen ;)
 
Takk for tips!! (At jeg ikke tenkte tanken selv!) Tror jeg går for fake-nipping! Min kjære foreslo først at vi kunne bytte på glassene innimellom, men tror han hadde blitt rimelig full etterhvert:D
 
Jeg måtte bruke antibiotikaen forrige helg! ;)
Fakta var at jeg gikk på d frem til jeg fant utav at jeg var gravid også da, så.. hehe.. ingen som reagerte på d ;)
 
Må ve bli AB kortet ja :p Men hadde også tatt å fått det vinglasset, uten å drikke av d :p
 
Si du var på fylla dagen før :p
Eller du er under utredning for migrene så du må unngå alkohol.
Antibiotika.
Spiste noe dårlig mat i dagen før, så fu er fortsatt dårlig :p
 
Ser ut som jeg får en naturlig unnskyldning... omgangssyke!!!!:eek: Huff, har ikke følt meg så mørbanket på lenge... Håper den lille ikke tar skade..
 
Off ikke kjekt med omgangssyke, masse god bedring.
Men det positive er jo at du slipper å lyve :p
 
Off ikke kjekt med omgangssyke, masse god bedring.
Men det positive er jo at du slipper å lyve :p
Takk! Er allerede bedre, en befrielse å kunne drikke vann uten at det kommer opp igjen;) det kom jo tross alt noe godt ut av sjauen- en god unnskyldning!
 
Back
Topp