Sopp-kur

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Var hos legen i går da jeg har over en tid nå kjent ubehag nedentil, og en brennende følelse.
Tenkte lenge dette bare var fordi jeg er så hoven nå med den ekstra blodtilløpet der nede.
Legen sa vi skulle prøve en kur mot sopp.
Jeg var i går og kjøpte canesten 6 dagers behandlings pakken og satte i gang behandlingen i går kveld.
Tidligere har jeg brukt Pevaryl, og de har smeltet greit og synes de var greie å bruke, men denne gangen siden jeg er gravid ble det anbefalt å bruke canesten.
Jeg synes ikke tabletten har gått noe særlig i oppløsning jeg........
Og så skal jeg putte en ny inn der i kveld.
Noen som har erfaring med å bruke canesten?

Har tatt en sånn kur med Canesten ja, men er så lenge siden,så husker ikke helt hvordan det gikk jeg. Men mener jeg ble kvitt infeksjon iallfall. Håper det hjelper deg! :-)

Var hos legen i går da jeg har over en tid nå kjent ubehag nedentil, og en brennende følelse.
Tenkte lenge dette bare var fordi jeg er så hoven nå med den ekstra blodtilløpet der nede.
Jeg var i går og kjøpte canesten 6 dagers behandlings pakken og satte i gang behandlingen i går kveld.
Tidligere har jeg brukt Pevaryl, og de har smeltet greit og synes de var greie å bruke, men denne gangen siden jeg er gravid ble det anbefalt å bruke canesten.

Med han første fikk eg sopp annen hver uke føltes det som.. Hadde det ofte og ut svangerskapet. Eg brukte bare 1 til dagen. Satre den i om kvelden når eg la meg og smørte i tillegg. Oppløste seg ganske greit hos meg...
Håper du blir kvitt plagene fort:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Kjøpte alltid "hestekuren" eg (en stor tablett istedet for mange små...).
Trødde an langt oppi skjeden når eg la meg. Når eg stod opp, var det kanskje litt tablett rester (prikker), men det var helst minimalt. Løste seg opp greit med andre ord

Tabletten har mer eller mindre gått i oppløsning nå i løpet av dagen.
Det går nok fint dette, er bare litt plagsomt med de tablettrestene i trusa....

Tabletten har mer eller mindre gått i oppløsning nå i løpet av dagen.
Det går nok fint dette, er bare litt plagsomt med de tablettrestene i trusa....
Ser den... Du får slenge på deg et truseinnlegg og tenke at det e for ditt fremtidige velbehag...

Masse god bedring der nede ;-)

Jeg har vært gjennom flere sånne dessverre. Kjøpt hestekur med en tablett og smurt med salve flere ganger dagen i tillegg. Har gått bort greit da. Tabletten har gått greit i oppløsning, men vært litt prikker/rester alltid, men heller det enn sopp og kløe. :( Masse god bedring.

Back
Topp