Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, venter oså bare på listanå kan dem oppdatere topplisten så jeg kan begynne å gjøre noe![]()
Nå klarte jeg å komme meg på kjkkenet selv davertfall nå i april![]()
Haha! så kunnet jeg sittet herDa kunne hun ordnet baby,handlet,trillet tur og sett idol for deg![]()
Nettopp!Haha! så kunnet jeg sittet her![]()
Du har jo da.. SOm gjør husvasken i alle fallNettopp!Vi skulle igrunn alle hatt en sånn denne mnd
![]()
Så lettvint da...Da vier jeg litt tid her inne menst jeg drikker kaffen minMen etter det MÅ jeg pakke
Mamma har bestemt at hun kommer å har barna her,så da ble det plutselig ikke så ille likevell![]()
Hehe...han vil ikke høreDu får be han skjerpe segLillegutt våknet nå, han sov bare i 35 minutter
![]()
Ja veldigSå lettvint da...![]()
God morgen, snuppisTitt titti dag er jeg usikker på planene. Bør kanskje finne på noe, men føler meg så laaat!
Det er absolutt det besteJa veldigMen var som hun sa,her har hun alt hun trenger. Og da får barna sove i sengene sine
![]()
God morgenGod morgen, snuppis![]()
Alt tipptopp!God morgenalt vel? Fikk du gjort masse i påsken?
![]()
Kos deg i dusjen!Nå tar jeg med lillegutt og noen leker på badet så jeg får tatt meg en dusj! Snakkes om ikke så lenge![]()
Tror det er hverdagen som har ødelagt megHva har skjedd med deg liksom? :-O
God dusjNå tar jeg med lillegutt og noen leker på badet så jeg får tatt meg en dusj! Snakkes om ikke så lenge![]()
FY den hverdagenTror det er hverdagen som har ødelagt meg![]()