men må ikke være så streng!Jeg prøver å skremme henne hit...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men må ikke være så streng!Jeg prøver å skremme henne hit...![]()
Du har disiplinert meg så godt at jeg strammet opp meg selv ;-)Bra! Da slapp jeg å stramme deg opp![]()
Får sette deg et høyere mål heller ;-)Ja måtte jo detmen blir nok dårlig med mål idag da
Har du laget et nytt?Kanskje det ja....![]()
Pleier folk å komme løpende til deg når du skremmer dem?Jeg prøver å skremme henne hit...![]()
Flink du har værtDa er dagens mål nådd! Satser på å klare hvertfall 25 innlegg til da![]()
Hun må ha vært veldig klok tror jegDa har du satt deg for lavt mål, var det ei klok dame som sa til meg en gang![]()
Flittig du har værtJeg er nå 9 unna dagens mål![]()
Lurere å lokke enn å skremme tror jegmen må ikke være så streng!du må lokke litt mildere,kanskje hun kommer
![]()
Det fungerte faktisk. Orket ikke høre på den skrikinga merPleier folk å komme løpende til deg når du skremmer dem?
det tror jeg ogLurere å lokke enn å skremme tror jeg![]()
Ja, kun det som funker på meg nådet tror jeg ogmen hvem vet... FrøkenH er uten medisiner fortiden,så spørst om hun må snakkest litt hardt til
![]()
Da drar du fingeren ut å forteller minnelli måle ditt for dagen!!! Ellers blir det pryl!!!Ja, kun det som funker på meg nå![]()
Wow.. Kanskje jeg må prøve det engangDet fungerte faktisk. Orket ikke høre på den skrikinga mer![]()
11800 var det jo11700 skal jeg ha før jeg finner sengen vertfall![]()
Gjorde det istad, fikk godkjent under tvilDa drar du fingeren ut å forteller minnelli måle ditt for dagen!!! Ellers blir det pryl!!!![]()
Ja, vi får bare teste ut ulike metoderdet tror jeg ogmen hvem vet... FrøkenH er uten medisiner fortiden,så spørst om hun må snakkest litt hardt til
![]()
hehe er jo lov å håpe11800 var det jo
Enkelt mål, frue11700 skal jeg ha før jeg finner sengen vertfall![]()