God morgen!

Så flink du er :-) jeg har ikke fått gjort anna enn å lage klart t middag. Simone er blid ca 20-30 min etter dubbene sine (som det er mange av i dag), og sur resten. Skal bli godt å få hjem pappan!

Takk, får helt hetta av rot:oops: men har hatt mye energi idag, så det er digg;) må gjøre det mens man kan;)
Ikke alltid det er tid til det heller med sånne små som vi har:) er hu veldig sliten om dagen? Emmeth er våken ca 2 timer også sover han noen timer:)

Oi, du har sannelig hengt i:-)

Jada, fått gjort litt idag, må gjøre det nå som jeg har energi til det;) blei så jeg bakte verdens beste før jeg laget middag. I dag har vi spist stekt laksefilet med dampet og stekte asparges, poteter, hjemmelaget agurksalat og Hollandaise saus:p

Lillemor klarte å bange hodet i håndtaket på skoffa ved tvn :( Nå får hun en fin blå kul der tror jeg, i hvertfall fått en rød strek i panna stakkars :schocked028

Å nei, stakkars lille skatten da:(:oops: håper hun slipper og få en kul:)

Jada, fått gjort litt idag, må gjøre det nå som jeg har energi til det;) blei så jeg bakte verdens beste før jeg laget middag. I dag har vi spist stekt laksefilet med dampet og stekte asparges, poteter, hjemmelaget agurksalat og Hollandaise saus:p

Høres veldig godt ut:-)

"God morgen" :p :eek: ;)
Har hatt en bissi dag her, full fres på snuppa så lite tid for mamman å forumere ;) :P Den ungen er altså overalt! :eek: :rolleyes:
Var innom helsestasjonen å veide snuppa, hun er 7900gr, altså lagt på seg 500gr på en måned. Jeg er ikke kjempefornøyd, men hun følger sin egen kurve og hs var fornøyd så da får det holde :p ;)
Spurte hs om det med at hun plutselig har fått det for seg å lime igjen munnen når jeg skal gi henne mat, og fikk til svar at det sikkert bare er en fase, og at jeg kunne gi henne velling innimellom så hun får i seg nok mat o_O Ikke kjempemye hjelp :p

"God morgen" :p :eek: ;)
Har hatt en bissi dag her, full fres på snuppa så lite tid for mamman å forumere ;) :P Den ungen er altså overalt! :eek: :rolleyes:
Var innom helsestasjonen å veide snuppa, hun er 7900gr, altså lagt på seg 500gr på en måned. Jeg er ikke kjempefornøyd, men hun følger sin egen kurve og hs var fornøyd så da får det holde :p ;)
Spurte hs om det med at hun plutselig har fått det for seg å lime igjen munnen når jeg skal gi henne mat, og fikk til svar at det sikkert bare er en fase, og at jeg kunne gi henne velling innimellom så hun får i seg nok mat o_O Ikke kjempemye hjelp :p
Da veier de ganske likt nå snuppene våre:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Men Hermine er jo en måned eldre enn Anette da :eek: ;) :p
Bebisen til ei jeg kjenner er ett år nå og hun veier bare 1,5 kg mer enn snuppa mi:)

Bebisen til ei jeg kjenner er ett år nå og hun veier bare 1,5 kg mer enn snuppa mi:)

Hehe, ja, i den farta de vokser i nå så er de vel bare 1,5kg mer når de blir året :eek: :P ;)

Takk, får helt hetta av rot:oops: men har hatt mye energi idag, så det er digg;) må gjøre det mens man kan;)
Ikke alltid det er tid til det heller med sånne små som vi har:) er hu veldig sliten om dagen? Emmeth er våken ca 2 timer også sover han noen timer:)

Ja hun var våken maks to timer her også så sovna hun. Sutra, snørra, nøs, hosta og gnikka øynene hele dagen. Ville ikke spise like mye og like ivrig som vanlig, men mme gikk ned i steden for. Hun har også blitt full i utslett på ryggen og beina igjen så er spent på hva de sier på hs i morgen. De tenker kanskje hun har allergi, men utslettene forsvant med kortisonkrem og var borte to uker ca så jeg aner ikke. Vil heller ha de utsletta selv for det ser ikke behagelig ut. Hun ligger og gnir ryggen så det hjelper ikke akkurat på.
Håper morgendagen blir bedre for både Emmeth og Simone :-)

Back
Topp