Babyklær

Juble

Forumet er livet
jentene i juni13
Nå har jeg gått igjennom det jeg har kjøpt. Trodde ikke det var så mye og at jeg manglet endel. Tok feil der.. mye i 50-56 , så kan si meg ferdig der. Ikke kjøpt mye i 62 og oppover , venter til etter jeg har fått gutten ( mye gaver). Herlig å se alt det småtass tøyet , gleder meg til å ta på :) nå mangler jeg bare ny madrass til vuggen, aner ikke hvor jeg får fatt i det forresten , ellers må jeg finne fram dyner o.l for å vaske dem.

Er så artig og gå igjennom baby klær, da vet man at det ikke er så veldig lenge igjen til de små kommer :)

Så gøy:) jeg har lyst å starte jeg og, men må kjøpe en kommode jeg kan oppbevare de i:p

Gleder meg til å vaske klærne og legge dem i kommoden <3 Prøver å vente litt til, tror ventetiden blir lang om jeg blir ferdig med alt nå :P

Gleder meg til å vaske klærne og legge dem i kommoden <3 Prøver å vente litt til, tror ventetiden blir lang om jeg blir ferdig med alt nå :P
Ja det er sant:) skulle ønske jeg kunne begynnen å gå igjennom de klærne vi har etter de andre:) men å vaske de er for tidelig:)

Jeg har to plagg i strl 62. Tenker å kjøpe mer etterhvert :)
Måtte bare ha en sånn søt kattesparkebukse fra Barnas Hus outlet! Var satt ned fra 300 kr til 89 kr :)

Var i byen i dag , ble visst litt til , åh, så herlig babytøy polarn o pytet har :)

Det er så kos med babytøy! Jeg har lagt mitt i kommoden, men ikke vasket det enda.

Var i byen i dag , ble visst litt til , åh, så herlig babytøy polarn o pytet har :)

Jaaaa. var innom polarn o pyret forrige uke jeg. Kjøpte da et super søtt sett i mørkeblå og hvitstriper..

har mye babyklær fra før, men det hjelper lite.. Må liksom ha nytt nå også... Hehe

Det er så kos med babytøy! Jeg har lagt mitt i kommoden, men ikke vasket det enda.

Samme her! sortert og tatt det inn og ut flere ganger <3

hvor mye tenker dere at man trenger av klær i de minste størrelsene, 50 og 56?:)
Vanskelig å si, jeg har ca 12 bodyer, 6 gode bukser, 5 sparkebukser, 6 pyjamaser og noen sett med bukse+ overdeler i str 50/56 . Og skal ikke kjøpe mer. Med første mann passet ikke alle 50- klærne engang ..! Så vi må ikke overdrive shoppingen ;) + endel strømpebukser og strømper da. Liker godt bomullsbukser + bodyer med knapper på siden fra h&m. De er behagelige og lette å ta på. Brukte mye det sist.

Ok, tusen takk :) Husker selv ikke hvor mye 50 som ble brukt med han jeg har fra før:p men husker at noe nesten ikke ble brukt ja:p spesielt slike fancy klær som dongeribukser og slikt. Hehe, veldig tøft, men jeg har nok lært at det er mest praktisk med bodyer og bukse/strømpebukse den første tiden nå :)
Er jo så mye fine klær der ute, men får prøve å holde meg litt unna den klesshoppingen :p

Kommoden ble satt inn på barnerommet nå rett før helgen, så jeg la inn alt i går <3 Lettere å la være å kjøpe nye ting når man ser hvor mye man har :p

Jeg trenger litt tepper , har bare rosa og typisk jentetepper fra før .

Back
Topp