Trett som en strømpe....gjeeesp....

Lidivine

<3 <3
Jeg er såååå trett at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men det som er så fryktelig irriterende er at etter jeg ble gravid og trenger MYE mer søvn, så våkner jeg før hønsa om morgenen, og får ikke sove noe mer, selv om jeg kanskje bare har sovet 6 timer. Jeg føler meg som et barn på juleaften hver morgen når jeg må inn på iphonen og se på alle baby-appene og nyte synet av at jeg er kommet en dag lengre.
Tror jeg holder på å bli litt gal..kommer aldri utav denne lykkerusen og klarer HVERTFALL IKKE å vente til jeg har fullført 12 uker..de neste 6 ukene kommer til å bli lange som et ondt år!!
Jaja,nok skavling fra meg..men er det flere som har det slik som meg ang søvnen? Så går jeg rundt som en zombie resten av dagen og på jobb, for jeg er for "giret" til å sove liksom...Tilstander.
 
Hihi!! Man blir giret ja, det er helt sikkert!!! Veldig vanskelig å konsentrere seg om noe som helst annet... Så det er veldig greit å ha dette forumet hvor man får litt utløp.
 
Jeg sover fryktelig dårlig for tiden, så er kjempetrøtt! Men det er mest fordi jeg tenker for mye på alt som kan gå galt...
 
Eg drømmer så kolossalt om dagene... Merkeligste ting.. Så sove ganske urolig. Trøtt i kroppen i tillegg...
 
Jeg er også så trøtt. I dag måtte jeg bare gå legge meg mens minstemann skulle ha blunden sin. Sover dårlig om natten også. Bekymrer meg for å miste :-S
 
Ser forresten att vi har begge termin 29.november :)
 
Sover dårlig om natta, oppe på do og oppe pga halsbrann. Så nå begynner jeg å bli sigen, kjedelig iom at jeg har over 3 timer igjen på jobb
 
Sover på ettermiddagen, legger meg sent og står opp tidlig (før ringeklokka). Måtte disse neste ukene gå fort. Håpe, håpe!
 
Eg drømmer så kolossalt om dagene... Merkeligste ting.. Så sove ganske urolig. Trøtt i kroppen i tillegg...
Jeg også drømmer de SYKESTE TING...mye dreping og skyting, skilsmisser og amputering av kroppsdeler...HVOR FÅR JEG DET FRA??
 
Back
Topp