Om du titter innom

Huff, stakkars liten:/

Takk! Uff ja, nå synes jeg han kan bli helt ferdig med den forkjølelsen! Men han har da sovet endel i natt, så skal ikke klage! Men måtte ta han over i senga vår da han ikke klarte å roe seg! Hvordan har gutten din sovet i natt?

God morgen!
Hvem hadde trodd storebror skulle sove til 7.50?? :o
Nå har vi bare 45 min før vi må reise i bhg, så hente pappa og være på sykehuset til timen 9.45....

Whis me luck!!

Takk! Uff ja, nå synes jeg han kan bli helt ferdig med den forkjølelsen! Men han har da sovet endel i natt, så skal ikke klage! Men måtte ta han over i senga vår da han ikke klarte å roe seg! Hvordan har gutten din sovet i natt?
Huff ja, forkjølelse er noe herk!
Håper han blir bedre snart :)
Prøvd nesespray?
Barnelege sa til oss da vi var innlagt med rs, at det var bare å bruke nesespray. Rhinox for barn kan de fint bruke :)

Takk og takk. Heldigvis er det matdag i bhg, så trenger ikke matpakker. Det sparer litt tid ;)
Så når frøkna og jeg er ferdige på badet spiser vi frokost foran tv... da slipper jeg krangel med storebror ;)

Ja, da sparer du nok litt tid! Så fint at de har sånne dager :) Er lov å ta et måltid foran TV i ny og ne! Er ikke alt som er verdt en krangel ;)

Ja, får håpe han snart blir frisk:) Alvin har sovet ganske bra:) Ikke noe mer oppkast ihvertfall:D

Ja, får håpe han snart blir frisk:) Alvin har sovet ganske bra:) Ikke noe mer oppkast ihvertfall:D

Ja, håper på det! Men han sover da bedre enn han har gjort i det minste :) Så bra! Var kanskje noe han reagerte på? Hadde han spist noe nytt?

Nei, nå får lillegutt og jeg spise litt frokost! Snakkes om ikke så lenge :)

Back
Topp