Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi fått time til 3D-ul hos Sigrids ultra i Stavanger den 15 april
Weeee
Glede meg så mye
Så da blir det enda en Ikea-tur på oss også.
Gleder meg som en unge på julaften her nå![]()
Weeee!!!!
Hvor langt er du på vei da? (skal bestille meg ny, men vet ikke når)
Angsten for det skal være noe galt har jeg ikke, kjenner bare jeg er utrolig gira og kan nesten ikke venteSå gøy, AmahelVi skal 11.4., 28+3. Kjenner jeg får tilbake litt av angsten jeg hadde før OUL,for at baby skal være syk eller noe,men blir det en like flott eller finere opplevelse som sist,blir det definitivt verdt det
Og det er jo også tross alt bra å oppdage DERSOM det skulle være noe.
Angsten for det skal være noe galt har jeg ikke, kjenner bare jeg er utrolig gira og kan nesten ikke vente
Alt var jo fint på OUL, og jeg kjenner mer enn nok liv hver dag. Og ikkeminst magen vokser
Men det kan jo hende at jeg får noen nerver når det nermer seg
Håper du også får en fin opplevelse![]()
Så koselig å ta med jenta di og bestemor daSå spenndene med 3D ultralyd!
To uker går jo fort, plutselig er dagen der!
Har du time tidlig på dagen, eller må du vente leeeeenge den dagen? Hi hi!
Masse lykke til allfall! Det blir nok en fin opplevelse!
Hadde du 3D med de andre barna dine også? Eller blir dette første gang?
Jeg skal også på 3D ultralyd. Har time akkurat ti dager etter deg, og er da like langt på vei også, om jeg ikke tar helt feil.
Samboeren min jobber, men jeg tenkte at det vil bli en fin ting for kommende storesøster, som så gjerne ville være med å se på den ordinære ultralyden, men da var det jo ikke lov. Også er det jo bedre nå, som vi vet at alt er bra med den lille.Tror bestemor skal være med også, så blir en liten jentetur.
![]()