Fått time til 3D-ul :D

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Da har vi fått time til 3D-ul hos Sigrids ultra i Stavanger den 15 april :)
Weeee
Glede meg så mye :D

Så da blir det enda en Ikea-tur på oss også.
Gleder meg som en unge på julaften her nå :p

Da har vi fått time til 3D-ul hos Sigrids ultra i Stavanger den 15 april :)
Weeee
Glede meg så mye :D

Så da blir det enda en Ikea-tur på oss også.
Gleder meg som en unge på julaften her nå :p

Weeee!!!!
Hvor langt er du på vei da? (skal bestille meg ny, men vet ikke når)

Så gøy, Amahel :-) Vi skal 11.4., 28+3. Kjenner jeg får tilbake litt av angsten jeg hadde før OUL,for at baby skal være syk eller noe,men blir det en like flott eller finere opplevelse som sist,blir det definitivt verdt det :-) Og det er jo også tross alt bra å oppdage DERSOM det skulle være noe.

Så gøy, håper dere får knallfine bilder av den lille :)

Så gøy, Amahel :) Vi skal 11.4., 28+3. Kjenner jeg får tilbake litt av angsten jeg hadde før OUL,for at baby skal være syk eller noe,men blir det en like flott eller finere opplevelse som sist,blir det definitivt verdt det :) Og det er jo også tross alt bra å oppdage DERSOM det skulle være noe.
Angsten for det skal være noe galt har jeg ikke, kjenner bare jeg er utrolig gira og kan nesten ikke vente :D
Alt var jo fint på OUL, og jeg kjenner mer enn nok liv hver dag. Og ikkeminst magen vokser :)
Men det kan jo hende at jeg får noen nerver når det nermer seg :p
Håper du også får en fin opplevelse :)

Så gøy :D kjenner jeg gleder meg som en liten unge til fredag. Da ska vi på 3d ul :D

Så gøy :) Utrolig koselig dame hun Sigrid :))
Vill og på ny ul, men får smøre meg med tolmodighet til vi skal på sus på vekstkontroll..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Åh :) Der har jeg vært en gang i min tid og! :D Flink hu. Fikk kjempe fine bilder til tross for at prinsessa (på den tiden) var litt sjenert! ;)

Angsten for det skal være noe galt har jeg ikke, kjenner bare jeg er utrolig gira og kan nesten ikke vente :D
Alt var jo fint på OUL, og jeg kjenner mer enn nok liv hver dag. Og ikkeminst magen vokser :)
Men det kan jo hende at jeg får noen nerver når det nermer seg :p
Håper du også får en fin opplevelse :)

Ikke sant - samme her,med alt ok på ul, masse liv og masse vekst. Så det blir sikkert fint :-)

Så spenndene med 3D ultralyd! :-)
To uker går jo fort, plutselig er dagen der! :-)
Har du time tidlig på dagen, eller må du vente leeeeenge den dagen? Hi hi!
Masse lykke til allfall! Det blir nok en fin opplevelse!
Hadde du 3D med de andre barna dine også? Eller blir dette første gang?

Jeg skal også på 3D ultralyd. Har time akkurat ti dager etter deg, og er da like langt på vei også, om jeg ikke tar helt feil. :-)
Samboeren min jobber, men jeg tenkte at det vil bli en fin ting for kommende storesøster, som så gjerne ville være med å se på den ordinære ultralyden, men da var det jo ikke lov. Også er det jo bedre nå, som vi vet at alt er bra med den lille. :-) Tror bestemor skal være med også, så blir en liten jentetur. :-)

Så spenndene med 3D ultralyd! :)
To uker går jo fort, plutselig er dagen der! :)
Har du time tidlig på dagen, eller må du vente leeeeenge den dagen? Hi hi!
Masse lykke til allfall! Det blir nok en fin opplevelse!
Hadde du 3D med de andre barna dine også? Eller blir dette første gang?

Jeg skal også på 3D ultralyd. Har time akkurat ti dager etter deg, og er da like langt på vei også, om jeg ikke tar helt feil. :)
Samboeren min jobber, men jeg tenkte at det vil bli en fin ting for kommende storesøster, som så gjerne ville være med å se på den ordinære ultralyden, men da var det jo ikke lov. Også er det jo bedre nå, som vi vet at alt er bra med den lille. :) Tror bestemor skal være med også, så blir en liten jentetur. :)
Så koselig å ta med jenta di og bestemor da :)
Her blir det en tidlig avreise til Stavanger rett etter ungene er levert på skolen, og handel på Ikea først.
Har time kl 14:15.
Dette er første gang jeg er på 3D ul.
Vet ikke om det noen gang var snakk om det en gang når jeg gikk gravid med jentene.
Det er jo tross alt over 10 år siden :p (fy nå følte jeg meg litt gammel her) :eek:

Back
Topp