Dere med barn fra før

Hildus

Glad i forumet
Når tenker dere å fortelle de kommende storesøsken nyheten om at de skal få en liten søster eller bror? :)
 
Det drøyer vi nok med ei stund til. Nå har jeg to store gutter som er veldig dårlig til å holde på hemligheter. Så vi drøyer det nok til vi nærmer oss uke 12 vil jeg tro.

Er litt spent på reaksjonen deres.. når nesten 11 åringen finner ut at mamma og pappa driver med "slik" ;)
 
Venter nok med å fortelle til rundt uke 12..de er 3,4 og 7 år, så kan ikke forvente at de skal holde det hemmelig i flere uker ;)
 
Hehe, artig :)

Selv tenker vi å vente til jeg hvertfall er 12 uker på vei, og kanskje enda lenger også. Vil bestille meg en ultralyd for å sjekke at alt er i orden også først. I tillegg er det greit å korte ned ventetiden litt. Det blir lenge nok å vente for de ;)
 
Min er bare 2,5 år, føler hun ikke skjønner det helt. Venninnen min er offentlig gravid, så når jeg forteller det til datteren min, så sier hun at hun også har baby i magen. Kan ikke være noe dårligere hun, liksom! Så jeg tror ikke det noen vits før det begynner å synes, kanskje. Da blir det kanskje litt lettere å forstå?
 
Kommer nok til å si det etter uke 12 en gang, når jeg begynner å få mage.
 
Jeg sier ingenting før uke 12. Lillejenta spurte her om dagen "om vi kunne kjøpe en baby", så jeg tror det går bra.
 
Mine svarer at de heller vil ha en hund når jeg har spurt de om de kunne tenkt seg en lillebror eller lillesøster..
 
Back
Topp