Hit vil jeg.

Ble ikke desember på oss (tr kom nå) så da er det alle mann i arbeid til nyåret 2014 :D Lykke til damer :)
 
Ble ikke desember på oss (tr kom nå) så da er det alle mann i arbeid til nyåret 2014 :D Lykke til damer :)

Samme her. Men vi har ikke direkte prøvd denne måneden uansett. Så nå er det deilig å være inne i ny prøveperiode! Denne gangen skal det klaffe. :)

Lykke til!
 
kunne også tenkt meg hit :)
 
Hvis trippel pergo gir meg EL, så kommer jeg kanskje hit :)
 
Jeg skal inn hit!:D Eller,terminen blir egentlig i begynnelsen av februar,men jeg fødte for tidlig sist OG er spådd tvillinger... Så jeg tenker at januarforumet er en fin plass å være ;)
Skal donorinsemineres i mai :love017
 
Vil også inn hit om jeg ikke er superheldig og tester positivt i helgen, da blir det 30 des. Men kommer plutselig hit da også om jeg går ett par dager over..


Mamma til verdens herligste gutt på 19 mnd og prøver på nr 2 :)
 
Da satser jeg på å inn her. Pp3 for meg. Spennende tider,nåer det bare å ladde opp til EL 1 mai!! :)
 
Vil også hit! Hadde en SA forrige mnd..
EL er over, så nå er d bare å vente på positiv (?) test! :)
 
Hei hei :) Hit vil gjerne jeg også inn.
Ifølge EL-kalkulatoren får jeg EL neste uke, så da kjører vi på. Så hvis den sitter på første forsøk, får vi en baby i slutten av januar :thumleft
Har en sønn født i mai 2009 fra før av og føler det er på tide med en lillebror/søster snart.
Er selv født i 1989 :)



:wav
 
Pp1 - hadde ikkje gjort noko om det var full klaff på fyrste :)
 
Da satser jeg alt på pommes hit siden det ikke klaffet forrige mnd heller...


Mamma til verdens herligste gutt på 19 mnd og prøver på nr 2 :)
 
satser på og bli med dere her inne, men tiden vil vise :)
 
Back
Topp