Murringer/ubehag i lysken

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Flere som har det?

Regner med at det er helt ufarlig, men syns det er litt ekkelt.
 
Hos meg føles det som mensen skal komme hvert øyeblikk, og syns også det er ekkelt.. Men det er vel normalt håper jeg, har ikke kjent det noen av de forrige gangene, og da har det gått galt.
 
Jeg kjente det heller ikke sist mener jeg å huske og det endte jo i sa.

Hvordan det var da jeg fikk de to store husker jeg ikke.
 
Jeg har det også.. Syns det er litt skummelt og prøver å ta det masse med ro.. Husker heller ikke at det var sånn sist.. Er iallefall beroligende å høre at flere har det sånn :)
 
jeg å har det, går ofte og sjekker om tr er kommet, for d føles slik ut..! godt å høre at flere har det sånn...blir litt paranoid når en har prøvd så lenge og mistet såå mange ganger...!
 
Sniker litt fra august13.. det er helt normalt å ha mens smerter som dere har ;) i mitt første svangerskap hadde jeg det i 2mnd etter jeg fikk positiv test. Så ikke bekymre dere for det ;)
 
Sniker litt fra august13.. det er helt normalt å ha mens smerter som dere har ;) i mitt første svangerskap hadde jeg det i 2mnd etter jeg fikk positiv test. Så ikke bekymre dere for det ;)
Ja det er jo helt sikkert helt normalt og ufarlig :) men man bekymrer seg jo litt ekstra.. Mange ganger helr unødig.
 
Har og mens murringer og ubehag i lysken. Fikk ei jente i August11, men husker ikke om jeg hadde det med henne. Er sikkert helt normalt :)
 
Back
Topp