Jeg er så suuuulten!!!!

Pin-up

Forumet er livet
Ikke lenge siden jeg spiste, men nå er jeg skrubbsulten igjen! Kunne spist hele dagen, tror jeg:) Andre med glupende apetitt?

Jeg har helt syk apetitt! Spiser HELE tiden nesten.. å går det lenge mellom hvert måltid, blir jeg så kvalm at jeg nesten ikke får til å spise, å da bruker jeg en halvtime på ei brødskive.. Værste er om morgenen, da holder jeg nesten på å svime av fordi jeg er så sulten.. Så ja, føler med deg der :p

Er litt mer sulten og har ofte lyst på usunne ting som junkfood eller godter og kaker. prøver å holde meg unna og fyller på med frukt eller noe annet.

Jeg spiser ganske vanlig, men har så ufattelig lyst på sushi... Har virkelig fyset på det i flere dager, og i går skulle jeg endelig få min våte matdrøm til å gå i oppfyllelse, men tror du det var åpent på mandager da..? Niks.. Men i dag...! Ganske stor sannsynlighet for at det blir sushimiddag i dag:-) Endelig!!

Jeg er så kvalm hele tiden at jeg blir nødt til å spise ofte for å holde ut. Men jeg har ikke lyst på så mye :( .. så det blir mye usunt Og lettvindt... og så orker jeg ikke å trene heller når jeg er Så kvalm og trøtt. Men akkurat nå orker jeg ikke bekymre meg for kiloene . Det får bli når kvalmen forsvinner!!!

Småkvalm konstant, har polly's smått og godt blanding i alle vesker og på jobb, samt wasa sticks. Fruktkurven på jobb blir fort tom for druer og cherry tomater :)

Jeg er konstant sulten! Skulle ønske at den berømte kvalmen kom å tok meg :-)

Jeg er konstant sulten! Skulle ønske at den berømte kvalmen kom å tok meg :)

Tihi:) føler det på samme måte, blir litt uggen når jeg blir sulten, men da propper jeg i meg en riskjeks eller banan, så går det 20 min igjen før jeg må gjennom regla igjen. . På kveldene rett før leggetid spiser jeg nesten en middagstallerken:/

Når jeg blir sulten blir jeg SULTEN! Men blir kvalm om jeg ikke spiser så her må spising times og tilrettelegges. Må spise lite, men ofte...

Kjenner meg igjen ja.. Er det mulig å være konstant sulten?Også har jeg lyst på ALT!!Men når jeg først kjøper det jeg har lyst på,vil jeg ikke ha dte like vel.. Gir opp!! :P Prøver å spise litt frukt,men hjelper ikke så mye :P

Back
Topp