Om du titter innom

Da er jeg og frøkna blitt alene! Jo, hunden er her da ;)

Storebror var så spent og gleda seg sånn at han kasta opp to ganger :confused:

Men vi har litt å gjøre i dag, så får se om det blir noen hvil på mor...

Da er jeg og frøkna blitt alene! Jo, hunden er her da ;)

Storebror var så spent og gleda seg sånn at han kasta opp to ganger :confused:

Men vi har litt å gjøre i dag, så får se om det blir noen hvil på mor...
Uff...kastet opp faktisk:( Men da får han det sikkert moro på tur siden han gleder seg så..;)

Uff...kastet opp faktisk:( Men da får han det sikkert moro på tur siden han gleder seg så..;)
Ja.... så vi ble litt bekymra for om turen gikk i vasken... men etter andre gangen ble han helt fin og spiste faktisk litt og.
Men vi lurer på om det kan ha vært melka, for det kom opp melkeklumper :confused:
Men den lukta helt fint så jeg vet ikke..

Ja.... så vi ble litt bekymra for om turen gikk i vasken... men etter andre gangen ble han helt fin og spiste faktisk litt og.
Men vi lurer på om det kan ha vært melka, for det kom opp melkeklumper :confused:
Men den lukta helt fint så jeg vet ikke..
Krysser fingre for at det bare var spenningen som utløste det og ikke noe annet..:)

Titter innom for å si at nå har je tatt oppvasken, tørket over kjøkkenet etter gubben laget middag i går kveld( han er god på å lage mat, men utrolig dårlig på å rydde etterpå :p ) gått med søpla, og dratt over 3 gulv.... og jammen har je fylt opp bilen med tomgods oxo :p (bakdelen med stort hus at man har alt for stor lagerplass :p )

må ikke glemme at vesla har fått både mat og tørre bleier da :) mens mor har drevet på har hun ligget i lekegrinda å holdt en samtale med pus, han har vært borte i 3 døgn, men har nok dukket opp etter je la meg i går, og hva han har drevet med må gudene vite, ser ut til at han har badet i olje eller noe :( så han får være inne så gubben får dusjet han i dag :p

Nå har vesla spist litt, så nå skal vi en tur på badet før vi putrer på butikken for å pante flasker...... lurer veldig på hvor mange ganger den saken skal ule til meg :p

Back
Topp