Ikke ofte jeg greier og sovne på sofaen, men fikk jaggu meg til i gårhvordan går det med Anette? Er hun fortsatt tett i nesen?
er dere på hyttetur i påsken?
![]()
Fremdeles tett ja, snørra renner
Godt å sove litt på sofan da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke ofte jeg greier og sovne på sofaen, men fikk jaggu meg til i gårhvordan går det med Anette? Er hun fortsatt tett i nesen?
er dere på hyttetur i påsken?
![]()
Tydelig tenner på gang her ja.. men ikke fortenner! Er de vi kan prøve å kalle hjørnetenner i underkjeven som er på vei!
Fremdeles tett ja, snørra rennerVi drar til hytta på fredag, er hos pappa nå, så skal vi til svigermor i morgen.
Godt å sove litt på sofan da![]()
Har ikke gidda kjøpe engang. Merket ingen effekt av det på storebror. Har derimot fått ei kollega til å kjøpe noe mer effektivt i London. Må bare få hentet det. Han klør ganske mye ja. Men tror de er kommet så langt nå at det ikke er så ubehagelig lengerUff, plages han veldig?Sover han dårlig nå på nettene? Har du prøvd og smøre med Dentinox?
![]()
Har ikke gidda kjøpe engang. Merket ingen effekt av det på storebror. Har derimot fått ei kollega til å kjøpe noe mer effektivt i London. Må bare få hentet det. Han klør ganske mye ja. Men tror de er kommet så langt nå at det ikke er så ubehagelig lenger
Heter bonjela teething gel. Helt genialt.Ah, hva er det for noe?Okei, men da er det kanskje like før de kommer gjennom?
Håper det går fort og smertefritt den siste biten
Dentinox funker fint her
![]()
Ja jeg har venta et par måneder på nattesøvn nåSå herlig hu sover godt, endelig sier jeg barehar vært på sjukehuset med sambo idag og ellers har vi ikke gjort så utrolig mye, vært på apoteket og henta melk til emmeth og handlet på butikken
ungene sover og jeg koser meg i sofaen og endelig har jeg litt tid til og skravle
sovnet i går på sofaen kl 20.30
![]()
Er kanskje lettere å regulere mm-inntaket når man gir flaske?!? Følger jo etter henne med flaska mens hun marker rundt mens hun spiserDa får hun mer mm enn AnetteHun spiste 01.00, 06.00, 08.00, 14.00, 16.00 og siste gang 18.00 i kveld.
Her gikk vi fra skriking hvert 15.minutt hele natta og 4 amminger til ingen skriking og kun ett nattmåltid etter at jeg begynte å smøre med Dentinox på kvelden og etter nattammingHar ikke gidda kjøpe engang. Merket ingen effekt av det på storebror. Har derimot fått ei kollega til å kjøpe noe mer effektivt i London. Må bare få hentet det. Han klør ganske mye ja. Men tror de er kommet så langt nå at det ikke er så ubehagelig lenger
oh yes!!! Det har vi også hatt idag
Så deilig da, både for liten og stor!Da har jeg fått bekreftet at svigermor låner storebror med seg på hytta noen dager fra onsdag ettermiddag. Mannen min er borte fra onsdag morgen til lørdag formiddag. Så da blir det kosetid på meg og Daniel![]()
Ja jeg har venta et par måneder på nattesøvn nåer jo faktisk UTHVILT når snuppa våkner klokka syv om morran
Pleide før å sovne på sofaen hver kveld fordi jeg ikke ville legge meg tidlig, men nå er det andre boller![]()
oh yes!!! Det har vi også hatt idagog ryper til middag
![]()
Da har jeg fått bekreftet at svigermor låner storebror med seg på hytta noen dager fra onsdag ettermiddag. Mannen min er borte fra onsdag morgen til lørdag formiddag. Så da blir det kosetid på meg og Daniel![]()
Jeg våkner jo fortsatt ofte da, må jo sjekke henne når hun sover sånnDet er deg vel unt at hu nå sover på netteneHelt fantastisk
Ja, litt ell?!
Ikke noen få mnder heller
Må være utrolig godt og kunne våkne uthvilt, har gjort det for noen år siden jeg og
Når sambo får av gipsen er det miiiiin tur
![]()
Jeg våkner jo fortsatt ofte da, må jo sjekke henne når hun sover sånn![]()
Hehe, du får ta inn på hotell å sove litt når mannen din er på beina igjen![]()
Jepp, fremdeles tett i dag også, var litt bedre i går, men så badet jeg henne og nå er det like ille igjenWhaaat? Er a tett ennå altså, det er jaggu meg lenge hu har vært det nå![]()
Hmm, kan det være allergi. tro?! Har dere dyr? Så koselig og være på besøk hos familien<3 Jentene skal være hos svigermor fra torsdag til lørdag også skal vi spise middag(lammelår) på lørdagskvelden der
NAAAAAMMIS
![]()
Jepp, fremdeles tett i dag også, var litt bedre i går, men så badet jeg henne og nå er det like ille igjen
Nja, tror ikke det, vi har ikke dyr i hvertfall
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum