Mandag!

Ikke ofte jeg greier og sovne på sofaen, men fikk jaggu meg til i går:p hvordan går det med Anette? Er hun fortsatt tett i nesen?:( er dere på hyttetur i påsken?:)

Fremdeles tett ja, snørra renner:( Vi drar til hytta på fredag, er hos pappa nå, så skal vi til svigermor i morgen.
Godt å sove litt på sofan da:-)

Tydelig tenner på gang her ja.. men ikke fortenner! Er de vi kan prøve å kalle hjørnetenner i underkjeven som er på vei!

Uff, plages han veldig?:( Sover han dårlig nå på nettene? Har du prøvd og smøre med Dentinox?:)

Fremdeles tett ja, snørra renner:( Vi drar til hytta på fredag, er hos pappa nå, så skal vi til svigermor i morgen.
Godt å sove litt på sofan da:)

Whaaat? Er a tett ennå altså, det er jaggu meg lenge hu har vært det nå o_O :eek: Hmm, kan det være allergi. tro?! Har dere dyr? Så koselig og være på besøk hos familien<3 Jentene skal være hos svigermor fra torsdag til lørdag også skal vi spise middag(lammelår) på lørdagskvelden der:D NAAAAAMMIS :gen014

Uff, plages han veldig?:( Sover han dårlig nå på nettene? Har du prøvd og smøre med Dentinox?:)
Har ikke gidda kjøpe engang. Merket ingen effekt av det på storebror. Har derimot fått ei kollega til å kjøpe noe mer effektivt i London. Må bare få hentet det. Han klør ganske mye ja. Men tror de er kommet så langt nå at det ikke er så ubehagelig lenger

Har ikke gidda kjøpe engang. Merket ingen effekt av det på storebror. Har derimot fått ei kollega til å kjøpe noe mer effektivt i London. Må bare få hentet det. Han klør ganske mye ja. Men tror de er kommet så langt nå at det ikke er så ubehagelig lenger

Ah, hva er det for noe?:) Okei, men da er det kanskje like før de kommer gjennom?:) Håper det går fort og smertefritt den siste biten:) Dentinox funker fint her:)

Så herlig hu sover godt, endelig sier jeg bare:D:D:D:D har vært på sjukehuset med sambo idag og ellers har vi ikke gjort så utrolig mye, vært på apoteket og henta melk til emmeth og handlet på butikken;) ungene sover og jeg koser meg i sofaen og endelig har jeg litt tid til og skravle:D:p;) sovnet i går på sofaen kl 20.30:p:eek::D
Ja jeg har venta et par måneder på nattesøvn nå;) er jo faktisk UTHVILT når snuppa våkner klokka syv om morran:rolleyes:
Pleide før å sovne på sofaen hver kveld fordi jeg ikke ville legge meg tidlig, men nå er det andre boller :p;)

Da har jeg fått bekreftet at svigermor låner storebror med seg på hytta noen dager fra onsdag ettermiddag. Mannen min er borte fra onsdag morgen til lørdag formiddag. Så da blir det kosetid på meg og Daniel :p

Da får hun mer mm enn Anette:-) Hun spiste 01.00, 06.00, 08.00, 14.00, 16.00 og siste gang 18.00 i kveld.
Er kanskje lettere å regulere mm-inntaket når man gir flaske?!? Følger jo etter henne med flaska mens hun marker rundt mens hun spiser;) MEN får i henne MYE mer mm nå når jeg gir det før annen mat, enn før da jeg ga mos etc først og mm etterpå:)

Her gikk vi fra skriking hvert 15.minutt hele natta og 4 amminger til ingen skriking og kun ett nattmåltid etter at jeg begynte å smøre med Dentinox på kvelden og etter nattamming;)

Da har jeg fått bekreftet at svigermor låner storebror med seg på hytta noen dager fra onsdag ettermiddag. Mannen min er borte fra onsdag morgen til lørdag formiddag. Så da blir det kosetid på meg og Daniel :p
Så deilig da, både for liten og stor! :)

Ja jeg har venta et par måneder på nattesøvn nå;) er jo faktisk UTHVILT når snuppa våkner klokka syv om morran:rolleyes:
Pleide før å sovne på sofaen hver kveld fordi jeg ikke ville legge meg tidlig, men nå er det andre boller :p;)

Det er deg vel unt at hu nå sover på nettene:D Helt fantastisk:D Ja, litt ell?!:D:p Ikke noen få mnder heller;) Må være utrolig godt og kunne våkne uthvilt, har gjort det for noen år siden jeg og:D:p Når sambo får av gipsen er det miiiiin tur;)

Herlig med litt storesøskenfri;) Har det vi også fra torsdag til lørdag;)

Det er deg vel unt at hu nå sover på nettene:D Helt fantastisk:D Ja, litt ell?!:D:p Ikke noen få mnder heller;) Må være utrolig godt og kunne våkne uthvilt, har gjort det for noen år siden jeg og:D:p Når sambo får av gipsen er det miiiiin tur;)
Jeg våkner jo fortsatt ofte da, må jo sjekke henne når hun sover sånn:eek: :p
Hehe, du får ta inn på hotell å sove litt når mannen din er på beina igjen;)

Jeg våkner jo fortsatt ofte da, må jo sjekke henne når hun sover sånn:eek: :p
Hehe, du får ta inn på hotell å sove litt når mannen din er på beina igjen;)

He he, nesten så jeg seriøst vurderer det;):D ha ha;) ja, blir utrolig fort en vane sak den oppvåkningen:p;) var tenner som var grunnen:Dfått 2for tenner i undermunnen:D:D:D:D snakk om og være stolt da:D

Whaaat? Er a tett ennå altså, det er jaggu meg lenge hu har vært det nå o_O :eek: Hmm, kan det være allergi. tro?! Har dere dyr? Så koselig og være på besøk hos familien<3 Jentene skal være hos svigermor fra torsdag til lørdag også skal vi spise middag(lammelår) på lørdagskvelden der:D NAAAAAMMIS :gen014
Jepp, fremdeles tett i dag også, var litt bedre i går, men så badet jeg henne og nå er det like ille igjen:confused:
Nja, tror ikke det, vi har ikke dyr i hvertfall:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jepp, fremdeles tett i dag også, var litt bedre i går, men så badet jeg henne og nå er det like ille igjen:confused:
Nja, tror ikke det, vi har ikke dyr i hvertfall:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det er utrolig lenge hu har vært tett i nesa altså o_O :eek: :confused:

Har du prøvd og skylle nesen med saltvannspipetter?

Back
Topp