Pepsi Max VS Coca cola light VS Coca cola Zero

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Må også nevne Tab Xtra :)

Hørt at Pepsi Max drikkes mest i Norge. Men hva drikkes mest på Babyverden?
Selv drikker jeg vanlig Coca cola... jeg kan til nød drikke iskald pepsi max, Coca cola light har jeg ikke drukket siden de byttet søtningsmiddel for mange år siden. Zero har jeg aldri smakt!

Drikker Tab-x jeg. rører ikke noe av det andre skvipet!!

Jeg veksler mellom cola zero og pepsi max.. drikker ikke sukkerholdig brus lenger jeg...

Rører ikke vanlig cola, fysj så mye sukker og usunt. Aldri om jeg skal gi det til barna mine.Jeg drikker brus uten sukker, hvis ikke støtter jeg norske merker som solo, farris og mozell...

Drikker Tab-x jeg. rører ikke noe av det andre skvipet!!
Hehehe.. Den hadde jeg glemt! Jeg mener å huske at den smakte ganske likt som Pepsi Max... men siden jeg ikke drikker noen av delene, så stoler jeg på din ekspertise :)

Rører ikke vanlig cola, fysj så mye sukker og usunt. Aldri om jeg skal gi det til barna mine.Jeg drikker brus uten sukker, hvis ikke støtter jeg norske merker som solo, farris og mozell...
Jeg vil heller aldri gi datteren min cola, når hun blir eldre! Enig at det er for mye fysj i den! Men jeg syntes den er helt fantastisk :)

Coca cola og coca cola zero.
Pepsi max og pepsi light går også, men ikke vanlig pepsi :p

Helst cola :) men av light så er det definitivt zero :):) smaker mest likt cola . Cola light og tab smaker dritt

Coca cola:-)
Ingen over og ingen ved siden av:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nå er jeg på cola zero. Har hatt runden gjennom alle disse uten sukker variantene. Begynte med pepsi max og drakk bare det, nå klarer jeg ikke drikke den, syns det er for "tjukk" Så gikk jeg over til tab-xtra, nå syns jeg den smaker muggent. Etter det ble det cola light, den liker jeg heller ikke lenger......Så nå er det bare zero igjen, lurer på hva jeg skal gjøre når jeg ikke liker den lenger...... :confused2

Nå er jeg på cola zero. Har hatt runden gjennom alle disse uten sukker variantene. Begynte med pepsi max og drakk bare det, nå klarer jeg ikke drikke den, syns det er for "tjukk" Så gikk jeg over til tab-xtra, nå syns jeg den smaker muggent. Etter det ble det cola light, den liker jeg heller ikke lenger......Så nå er det bare zero igjen, lurer på hva jeg skal gjøre når jeg ikke liker den lenger...... :confused2
hahaha :P Da har du andre light varianter som RC Cola light, eller diverse "fake" cola light fra forskjellige kjeder :P Hadde vært morsomt om du oppdaterte på hva Zero´n smaker etterhvert og det neste du prøver :laughing005

Kan bare referere til nicket mitt! :P ;P

reklamen som sier at Cola Zero gjør middag bedre, de løy ikke! ;P

Her går man for ekte vare hehe cola :) det andre skvælet liker jeg ikke,usj..

Lenge leve Coca Cola <3 så på legene for en stund siden å da handlet det om hva som var sunnest av cola og light brus, og de kunne fortelle at det var like usunt :)

Back
Topp