Shopping i London

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Her er det vi shoppet til lille prinsen + noen gaver når vi var i London :D
Weee
Her er det mye gøy helt opp til 12 mndr i str :)
ELSKER Å SHOPPE I LONDON :D

5706_10151302129596290_1529623473_n.jpg

Så mye flott og søøøøøt! som jeg gleder meg til å shoppe SKIKKELIG jeg også :) og få tilsendt masse fra USA :)

Så mye fint du har handlet:) Heldiggris ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ååå nå gleder jeg meg.. reiser til London på shopping på torsdag:D Er så mye fint man får tak i der:D

Masse fint :D gleder meg til vi reiser i april. Første gangen vår, så har du noen tips?

SÅ gøy!! Mye, MYE fint her ;) Reiser selv til england snart for å shoppe til "sjefen", og gleder meg bare enda mer når jeg ser hvor mye fint du har kjøpt!! Wiiii :D

Vi har stort sett handlet på Primark, men fant noen plagg på mothercare og andre tilfeldige butikker vi gikk innom :)

Så mye fint! :)

Så mye flott og søøøøøt! som jeg gleder meg til å shoppe SKIKKELIG jeg også :) og få tilsendt masse fra USA :)

Hvor bestiller du da?:-) og hvordan gjør du med toll og slikt?:-)

Så mye fint! :)
Jeg var også på primark for mesteparten, men asda (som i matbutikk) hadde også mye fint og rimelig.

Hvor bestiller du da?:) og hvordan gjør du med toll og slikt?:)
jeg har masse familie i usa som jeg sender alt til ..så sender de det til meg .. så slipper alt det :) jeg var på besøk i desember så har lagt igjen 500$ som de handler for meg.. etter en liste ..finner veldig masse på BABIES R US! og Wallmart .. :)

Så mye fint dere har handlet inn! :-)
Deilig å ha det meste i hus da!
Og ja, det blir nok en liten tøffing du får! :-)

Back
Topp