Pålegg?

Ja, hadde den slik som din:-)
Den vi prøvde i dag var så moden så den knakk uansett hva vi gjorde, og skled bare utav hendene hans. Og han ble skikkelig frustrert fordi han ville spise :-p
Så jeg måtte hjelpe han litt i dag da. Fikk i seg et par munnfuller ca :)

Den vi prøvde i dag var så moden så den knakk uansett hva vi gjorde, og skled bare utav hendene hans. Og han ble skikkelig frustrert fordi han ville spise :p
Så jeg måtte hjelpe han litt i dag da. Fikk i seg et par munnfuller ca :)

Hun begynte å gå løs på skallet her hehe, var godt det også tydeligvis:-)

Hun begynte å gå løs på skallet her hehe, var godt det også tydeligvis:-)
Hehehe :)
Vi drøyer litt til med å innføre noe fast her
Men han responderer så utrolig bra på fast føde og har så lyst på mer! Tror han bare øker og at det er derfor han har spist mye på natt nå,
Men kan jo hende han er klar for mer snart :)

Men han responderer så utrolig bra på fast føde og har så lyst på mer! Tror han bare øker og at det er derfor han har spist mye på natt nå,

Skulle ønske det holdt med bare amming her også en stund til, det gikk ikke helt som planlagt.
Merker hun er mindre interessert i puppen, og det har blitt mye mindre amming enn før. Men hun veier litt mer nå merker jeg, så tror det går riktig vei i hvertfall.

Skulle ønske det var slik her i huset også o_O Han er så utrolig kresen, og ikke får jeg ham til å drikke på dagtid heller. Han tar puppen i et par minutter et par ganger i løpet av hele dagen, og det er ikke mye. Tror ikke det blir så lenge før jeg mister melken heller om ikke ammingen tar seg kraftig opp snart. :( Vi skal heldigvis på helsestasjon i morgen, så jeg får spørre om råd der og sjekke vekten hans. Hadde det ikke vært for at han drikker godt etter at jeg har lagt ham (har minst 4 amminger hver natt) og han aldri gråter, så hadde jeg tatt kontakt med helsestasjonen for lenge siden!

Back
Topp