Møkka kynnere!

Tina pusen

Gift med forumet
Ja møkk.
Som om formen ikke er ræva fra før. Så kommer det vonde kynnere igjen da eller som brått går i ryggen.
Gir seg sikkert etter en natt søvn, hvis ikke må jeg jo få sjekka det i morgen. Off, vil være friiisk!

Kan man kjenne ting litt mer når man ikke er i form kanskje? Akkurat som om kroppen blir mere følsom?

Jeg har det slik at viss jeg ikke er i form så kjenner jeg alt ekstra godt!

Godt det ikke bare er meg da.
Er.noe herk, men sånn er det.
Ikke lenge igjen til vi har nøstene våre ;)

Slet veldig med heftige kynnere så jordmor trudde nesten det var rier. :p Jeg får kynnere av alt, og formen har vært helt på tryne etter jeg ble gravid. Syns alt blir mer merkbart når man ikke er helt i form.. Og jeg blir grinete når jeg ikke er i form og får alle de kynnerne og resten av dritten. :p
Men ukene går fort nå, så sitter vi der snart med de små nurkene våre. <3

Ah, ja hatt litt av dem denne gangen. Men heldigvis ikke gått over i rier, som det gjorde med vesla.
Da måtte jeg inn å få intravensøst i uke 29-30 men var flink til å ruge etter det ;)

Ukene bare flyyr, de gjør ikke noe annet syns jeg ;)

Så ikke lenge igjen nå.

Godt det ikke bare er meg da.
Er.noe herk, men sånn er det.
Ikke lenge igjen til vi har nøstene våre ;)
Har heldigvis ikke hatt så mye kynnere. Men bekknet har slått seg totalt vrang og nekter og samarbeide, så merker nå når jeg har vært i små dårlig form så har bekknet vært ekstra ille..

Har heldigvis ikke hatt så mye kynnere. Men bekknet har slått seg totalt vrang og nekter og samarbeide, så merker nå når jeg har vært i små dårlig form så har bekknet vært ekstra ille..

Æsj, skjønner hva du mener.

Nei i dag er lyst til å grave seg ned dagen kjennerjeg.

Høres ikke godt ut! Jeg kjenner ofte ting mer hvis jeg ikke er frisk. Særlig hvis jeg har feber, da blir alt vondt. Til og med kaldt vann.!

Kan noen beskrive detaljert om hvordan kynnere føles??

Magen strammer seg, og blir helt hard. Begynner ofte oppe, og går sakte nedover. Mange kjenner ikke så mye til de, men alle har det. JEg synes det er mega vondt, og de kan ta skikkelig tak i ryggen noen ganger!

Her sitter jeg å er like før jeg ringer føden!

La meg til lur med vesla, våkner av HELVETES Smerter og tk i maven, prøver å komme meg på do, å sitter der i 15-20 min, heldivis klarte jeg å få ut noe, men smertene er her enda, å kommer å går veeeeeldig ofte for å si det slik, åsså kvalmen kommer hver gang med dem.

Har hatt sånne kramper før, men er greit å få det sjekka nå som det er en liten en inni der, redd det skal gå over i rier.

Jeg hadde truende prematur fødsel sist, i uke 29 :/

Så sitter her å kjenner på det, å vurderer opp å ned.

Her sitter jeg å er like før jeg ringer føden!

La meg til lur med vesla, våkner av HELVETES Smerter og tk i maven, prøver å komme meg på do, å sitter der i 15-20 min, heldivis klarte jeg å få ut noe, men smertene er her enda, å kommer å går veeeeeldig ofte for å si det slik, åsså kvalmen kommer hver gang med dem.

Har hatt sånne kramper før, men er greit å få det sjekka nå som det er en liten en inni der, redd det skal gå over i rier.

Jeg hadde truende prematur fødsel sist, i uke 29 :/

Så sitter her å kjenner på det, å vurderer opp å ned.

skader ingen å få det sjekket. Er nok ikke noe annet en sterke kynnere, men godt å få det avkreftet/evt behandlet dersom det faktisk er rier!

skader ingen å få det sjekket. Er nok ikke noe annet en sterke kynnere, men godt å få det avkreftet/evt behandlet dersom det faktisk er rier!

Ja, jeg SKAL Ha lav terskel for å ringe dem, men får høre hva dem sier i tlf.
Da har jeg iallefall gjort som ejg har fått beskjed om lissom.

Må bare vente til vaktskiftet er over, så jeg ikke møter på det samme hepetret som i sta

Takk, da er det nok det jeg også kjenner innimellom. God bedring Tina! :)

Ja, jeg SKAL Ha lav terskel for å ringe dem, men får høre hva dem sier i tlf.
Da har jeg iallefall gjort som ejg har fått beskjed om lissom.

Må bare vente til vaktskiftet er over, så jeg ikke møter på det samme hepetret som i sta

Hva sa dem når du pratet med dem, er formen din bedre?

Back
Topp