hjelp til utdrikkningslag

lillegulli

Glad i forumet
jentene i juni13
Vi skal holde utdrikkningslag for ei venninne, og lurte på om noen kunne hjelpe meg.
Vi skal ha forskjellige spm, som vi skal stille han hun gifter seg med. Disse skal vi stille han på forhånd, og filme svaret. På kvelden skal hun tippe på hva han har svart på spm. derretter skal hun se filmklippet med svar. Svarer hun rett får hun premie. Svarer hun feil må hun drikke.

Har noen, noen gode spm vi kan stille? Gjerne noen litt på kanten, og noen godt innenfor grensen.
Hva kan vi gi i premie? :)

Dette hadde mine venninner med meg, på mitt utdrikningslag. De hadde spurt om ALT mulig. Alt fra øyefarge, yndlingsfarge, bh-størrelse, favorittstilling i senga, favorittmat, tvserier, filmer, hva JEG liker best at han gjør i senga, beste ferie/minne sammen osv.. De hadde masse spørsmål. Var veldig gøy ;)
I premie fikk jeg gaver.. Alle som var til stede hadde pakket inn noe som minnet om vårt første møte/opplevelse sammen, altså med meg og mine venninner. SÅ måtte jeg gjette hvem de forskjellige gavene var ifra, og fortelle historien bak gaven. Etter det fikk jeg masse champagne :P

Vi skal holde utdrikkningslag for ei venninne, og lurte på om noen kunne hjelpe meg.
Vi skal ha forskjellige spm, som vi skal stille han hun gifter seg med. Disse skal vi stille han på forhånd, og filme svaret. På kvelden skal hun tippe på hva han har svart på spm. derretter skal hun se filmklippet med svar. Svarer hun rett får hun premie. Svarer hun feil må hun drikke.

Har noen, noen gode spm vi kan stille? Gjerne noen litt på kanten, og noen godt innenfor grensen.
Hva kan vi gi i premie? :)

Lykke til forressten :)

Back
Topp